BAUMAX - Recenze a zkušenosti
Celkem: 74 recenzí
Recenze a diskuze vyjadřují svobodné názory návštěvníků webu, nikoliv provozovatele webu slevajakbrno.cz
Jiří Marek
22.09.2017 18:10
Zakoupil jsem si v Táborském BAUMAXU koupelnovou skřínku pod umyvadlo,kterou jse nainstaloval do nové koupelny.Po třech měsících užívání se začaly boky od kraje skřínky nafukovat,i když nepřišly do přímého styku s vodou.Má reklamace v Baumaxu však byla zamítnuta,pravděpodobně je koupelnová skřínka určena k používání zřejmě v ložnici nejlépe ji nepoužívat vubec.Nevím co k tomu dodat,má rada - vyhnout se BAUMAXU !!!!
Plusy:
Žádné
Žádné
Mínusy:
Velmi negativní přístup k zákazníkovi.
Velmi negativní přístup k zákazníkovi.
Andrea J.
16.01.2018 16:10
Zakoupen zahradní reflektor za 520 Kč - ten po zapojení vyhodil EE na celém domě a následně už ani neblikl. Reklamace pouze OPRAVOU - nedám se zabít polským šuntem, na vrácení peněz nebo výměně za jiné zboží pouze výsměch. Reflektor šel do odpadu a já doufám, že Baumax Znojmo ho bude brzy následovat.
Plusy:
Snad jen nízké ceny, ale zase v porovnání s kvalitou tak nízké nejsou.
Snad jen nízké ceny, ale zase v porovnání s kvalitou tak nízké nejsou.
Mínusy:
Arogantní, nepříjemný personál včetně vedení marketu, v dnešní době neskutečně špatný zákaznický přístup, výsměch všem nakupujícím. Bohužel ve Znojmě jediný Hobby Market, takže bude fungovat, dokud nepřijde konkurence.
Arogantní, nepříjemný personál včetně vedení marketu, v dnešní době neskutečně špatný zákaznický přístup, výsměch všem nakupujícím. Bohužel ve Znojmě jediný Hobby Market, takže bude fungovat, dokud nepřijde konkurence.
anonym
28.02.2018 17:41
Zakoupil jsem WC prkénko, po rozbalení výrobku jsem zjistil že šroub k upevnění je zlomený, ihned jsem výrobek reklamoval v naději že mi vymění upevnění. Personál se mnou jednal arogantně a hulvátsky, výrobek je prý používaný(protože byl rozbalený), i když mezi koupí a reklamací uběhlo 30min!! Reklamaci mi neuznali a výrobek mi vrátili v původním, rozbitém stavu, i když bez řádného upevnění je k nepoužití, samostatné upevnění prý zakoupit nelze. Rozhodně NEDOPORUČUJI, jsou to vyhozené peníze, a když upozorníte na závady výrobku, jsou arogantní a nepříjemní jakoby vám snad dali výrobek zadarmo. Já už tam rozhodně nakupovat nebudu.
Plusy:
- líbivé zboží, ovšem je nekvalitní
- líbivé zboží, ovšem je nekvalitní
Mínusy:
- nekvalitní zboží - hulvátské chování obsluhy
- nekvalitní zboží - hulvátské chování obsluhy
Jan Vaverek
25.07.2018 04:11
Nekvalitní zboží - spíše šmejdy. Jakoukoliv reklamaci automaticky zamítají. Jak u levnějšího zboží, tak bohužel i u toho dražšího. Při reklamaci NEOCHOTA a slovní napadání - že prý dělám problémy, jelikož jsem žádal protokol, resp. potvrzení o zamítnutí mé reklamace - což dle zákona musí vydat, ale nevydají. O zamítnutí reklamace rozhodl vedoucí okamžitě. V tom měl velice rychle jasno. Jednoduše vám řeknou - stěžujte si na "lampárně". A spokojeně si posléze řekli - "a jdeme na oběd". Nechali mě tam prostě jen tak a opravdu doslova se na mně "vysrali". Tudíž mě z toho vyplývá - nakupovat můžu, ale reklamovat zboží již od počátku nefunkční a poškozené již ne.
DOPORUČENÍ - NIKDY - OPRAVDU JIŽ NIKDY - NENAKUPUJTE v tomto extrémně nevěrohodném ŠMEJDU, který dělá jenom ostudu celému Polsku. Převzal sice rakouskou značku - ale s rakušanama už DÁVNO - DÁVNO - nic společného nemá.
Vaverek
Plusy:
NIC !!! To jejich "levné" zboží je příliš, ale opravdu příliš drahé. Je to platba ZA NIC !!! Nebo spíš za svůj vlastní ztracený čas a své vlastní nervy.
NIC !!! To jejich "levné" zboží je příliš, ale opravdu příliš drahé. Je to platba ZA NIC !!! Nebo spíš za svůj vlastní ztracený čas a své vlastní nervy.
Mínusy:
Zmagoření a zmanipulovaní vedoucí úseků - chovají se hůř, než jako by jim brali majetky v únoru 1948 ! Hůř, než kdyby jim brali z jejich vlastní peněženky - i když možná právě to je motivem jejich chování, že možná za uznanou reklamaci mají i postih.
Zmagoření a zmanipulovaní vedoucí úseků - chovají se hůř, než jako by jim brali majetky v únoru 1948 ! Hůř, než kdyby jim brali z jejich vlastní peněženky - i když možná právě to je motivem jejich chování, že možná za uznanou reklamaci mají i postih.
Radek
26.07.2018 13:05
Na zakoupených nůžkách na živý plot odešel spínač. Reklamace se táhne již více jak 80 dní a každý se jen vymlouvá jeden na druhého. Telefoní číslo na reklamační oddělení nikdo nezvedá, na maily začínají reagovat až když jim začnete posílat co 20 minut jeden. A to se ještě cítí být uražení.
Plusy:
od doby co to přebrali Poláci tak nic
od doby co to přebrali Poláci tak nic
Mínusy:
- neochotný personál - v obchodě neskutečné vedro k zalknutí - neschopní lemplové na vedoucích pozicích na centrále - reklamační oddělení akorát pro srandu králíkům - zákazník je jen nutné zlo, které je třeba ignorovat - pokud chcete kvalitní polské zboží, zajeďte si rovnou do Polska, v Baumaxu prodávají jen ten největší šunt, který u nich nikdo nechce
- neochotný personál - v obchodě neskutečné vedro k zalknutí - neschopní lemplové na vedoucích pozicích na centrále - reklamační oddělení akorát pro srandu králíkům - zákazník je jen nutné zlo, které je třeba ignorovat - pokud chcete kvalitní polské zboží, zajeďte si rovnou do Polska, v Baumaxu prodávají jen ten největší šunt, který u nich nikdo nechce
Aranka Kratinova
30.09.2018 11:17
Dne 29.9.2018 zakoupena krbová kamna W5C 6 21 cena 4.190kč vzhledem k tomu že se ochlazuje tak jsme zatopili ale to jsme neměli dělat z kamen se valil kolem násypníkových dvířek dým a z boční strany vidíte oheň v kamnech a to jsme nevěděli co přijde po rozehřáti kamen začalo pravé peklo začala se vypalovat barva nevim jakou barvou byla kamna natřena ale naposled jsme takový smrad cítili když u nás fungovala chemická továrna.Takže místo pohody a tepla větráte ale marně ten puch je vlezlý.Takže jediná možnost nechat kamna schladnout vyčistit a zavést zpět do Baumaxu v Ostravě s tím ,že tato kamna nejsou vhodná k používání v bytě.Ale se zlou jsme se potázali první jsme jednali s obsluhou zahrady ta nemohla rozhodnout tak přišel pán šéf a nechal si dlouze vysvětlovat o co nám jde jak řekl a pak nám sdělil,že je je to blbost kamna nemohou kouřit pokud je dobrý tah a kdo nám kamna zapojoval jestli to byl kominík na sdělení ,že jsme si kamna instalovali sami tak mu okamžitě došlo kde je "chyba". A na sdělení že Petry měly bezproblémový tah se na mě podíval a sdělil mi že 50let staré Petry už si v podstatě žily svůj život.Nevím kde přišel na to že jsem měla kamna 50 let za co by mu byl vyrobce vděčný.Zjistil že už mám nějaký věk tak se snažil ze mě udělat asi dementni osobu bez vlastního názoru. Na sdělení ,že máme před dvěma měsíci udělánou revizi komina a máme výborný tah nám řekl, že je to blbost kamna prostě nemohou kouřit a to že smrdí barva tak s tím prý se musí počítat když se barva vypaluje ale zapomněl dodat,že v tom bytě začouzeném a opravdu zapáchajícím musíte bydlet.Odmítl to ,že by nám vrátili penize a když jsem ho zeptala jak by se mu bydlelo v takovém zapáchajím bytě tak mi sdělil ,že on nebydlí ve ve 3nebo 4 kde topím kamnama a že on má ústřední topení.Jeho řeč a chování bylo tak arogantní že by vytočilo i největšího kliďase ten neměl zájem o jakoukoliv pomoc nebo radu.Ještě mi stačil sdělit ,že dělá 20 let v obchodě a zná všechna práva a nároky zákazníků a ne jako my ,kteří možná pracujem jako pekaři nebo někde na silnici.Tak po dlouhém a arogantním chování jsme mohli kamna reklamovat a teď 30 dnů čekat co se bude dít.Jediné a jednoduché poučeni pro všechny co nakupují v Baumaxu přečíst si co lidé píší o jednání v Baumaxu vyškolili si pro ně opravdu tvrdé a nelidské manažery.
Plusy:
Obsluha zahrady se snažila ale je to jenom malá ryba.Po včerejším antré už asi plusy nenacházím
Obsluha zahrady se snažila ale je to jenom malá ryba.Po včerejším antré už asi plusy nenacházím
Mínusy:
Nemožnost vrácení peněz arogantní chování šéfa neboli manažera a v našem případě čekání v začínající topné sezóně na kamna. Z toho pro mou rodinu plyne jedno poučení Baumax Ostrava Novoveská vyhnout se sirokým obloukem tomuto řetězci.
Nemožnost vrácení peněz arogantní chování šéfa neboli manažera a v našem případě čekání v začínající topné sezóně na kamna. Z toho pro mou rodinu plyne jedno poučení Baumax Ostrava Novoveská vyhnout se sirokým obloukem tomuto řetězci.
iveta vašková
30.10.2018 14:07
Koupila jsem nábytek do dětského pokoje přes e-shop Baumaxu. Nutná platba předem, dodání do čtrnáctí dnů. Dnes je od objednávky 4 týdny. Po dvou týdnech když jsem volala mi tvrdili, že chybí pouze rošt do postele. Po dvou týdnech kdy jsem volala co druhý den a ptala se kdy už bude zboží dodáno mi bylo vždy řečeno že už zítra bude na prodejně dle paní z e-shopu. Dnes jsem několikrát volala do e-shopu - pokaždé mi po čtyřech vyzváněních byl hovor ukončen obsazovacím tónem. Tak jsem volala na prodejnu, kde mělo být zboží dodáno - tam mi paní zdělila, že tam ještě nic není. Takže pokud můžu doporučit nic přes e-shop nekupujte a hlavně jim nic dopředu neplaťte. Nejsem hádavý typ, ale asi abych získala aspoň peníze nazpět budu to muset dát do černých ovcí.
Mínusy:
Komunikace se zákazníkem. Neplaťte nic předem - neuvidíte ani zboží ani peníze.
Komunikace se zákazníkem. Neplaťte nic předem - neuvidíte ani zboží ani peníze.
Martin Náprstek
19.11.2018 19:59
Dne 18.11.2018 jsem zakoupil v kladenském Baumaxu tisíci hran.Když jsem zjistil , že je nevhodný , chtěl jsem ho vrátit . Nebylo mi vyhověno pouze za jiný kus , který bohužel nebyl na skladě . Paní na informacích byla velmi nepřijemná a arogantní . Myslím že toto nevhodné chování k zákazníkům mají v popisu práce .
Plusy:
Obsluha danného úseku s nářadím se snažila mi pomoci...
Obsluha danného úseku s nářadím se snažila mi pomoci...
Mínusy:
Nevhodné chování na informacích a vedoucích...kteří nic o zboží nevědi...
Nevhodné chování na informacích a vedoucích...kteří nic o zboží nevědi...
Lukáš Dostál
01.12.2018 14:53
Na eshopu mají uvedenou dodací lhůtu 5 dní - běžně ale trvá dodávka dva, ale spíše tři týdny, což nám prozradila sama prodavačka, když jsme po týdnu urgovali objednané květináče.
Eva
26.03.2019 05:04
Objednala jsem si u nich postel kde doručení mělo být nejpozději do 6 týdnů,po šesti týdnech postel stále nedorazila a když jsem se rozhodla zavolat na infolinka jak je na tom má objednávka div jsem nedostala vynadano že jsem si vůbec dovolila se informovat paní neochotná vůbec se mi nepokusila zjistit informace o stavu objednávky pouze mi zdelila že až to přijde tak to přijde. Tak budu doufat že se postele dočkáme a v Baumaxu už nikdy více !!!!!!
Mínusy:
Neochota, nedodání včas
Neochota, nedodání včas
Nikola
10.04.2019 20:22
Dnes jsme si jely do Baumaxu pro betonovy zahradni krb, ktery meli vystaveny venku a moc se nam libil. Byl bily a vnitrek krbu cerny. Zaplatily jsme ho a jely pro nej do skladu. Kdyz jsme chtely, aby nam ho ukazaly, aby jsme vedely, co si doopravdy odvazime, tak uz se pracovnici zacaly cukat ale v tu chvili nam to divny neprislo. Po rozbaleni jsme ale byly nemile prekvapeny. Vrsek grilu nebyl bily, ale sedivy. Kdyz jsme jim rekly, ze ho nechceme, protoze to neni ten, ktery maji venku vystaveny, tak na nas pracovnik vystartoval s tim, at si ho laskave pretreme na bilo, ze ten, ktery byl venku vystaveny je jen reklama. (Reklama, o ktere nikde nebylo ani zminky a ani nam to nikdo samozrejme nerekl). Pracovnoci jsou “velmi” napomocni a “slusni”. Klamani zakaznika to pry neni. Takze tento obchod velmi “doporucujeme” a uz ted vime, ze do Baumaxu uz nase cesty nikdy nepovedou!
Plusy:
Žádné
Žádné
Mínusy:
Pracovnici, kteri maji totalni nezajem k zakaznikum. Ve vsem maji chaos a kdyz se na neco clovek zepta, tak si musi odpovedet a poradit sam. Klamání zákazníka na denním pořadku zrejme.
Pracovnici, kteri maji totalni nezajem k zakaznikum. Ve vsem maji chaos a kdyz se na neco clovek zepta, tak si musi odpovedet a poradit sam. Klamání zákazníka na denním pořadku zrejme.
Daniel X
17.04.2019 01:47
Objednal jsem si zahradní domek za 8000 přes e-shop , platba samozřejmě předem dodání do 14 dnů , dnes je to 2 měsíce a nemám ani domek ani peníze . Dovolat se na eshop je umění a když už se konečně dovoláte , ,,velmi ochotně " vám paní na lince sdělí že ani ona neví kdy přijde moje zásilka a ať čekám .. a ozve se tu tu tu .. do hajzlu z celým baumaxem .. sekačka stojí měsíc venku protože tam jsou neschopní buzeranti .
Plusy:
Dobrá káva v automatu .
Dobrá káva v automatu .
Mínusy:
Automat nevrací drobné takže vás káva vyjde na víc než je psáno Mají všechno na háku . Peníze mají tam co by řešily
Automat nevrací drobné takže vás káva vyjde na víc než je psáno Mají všechno na háku . Peníze mají tam co by řešily
Martin
02.05.2019 15:58
Kdo chce zažít opravdu nevšední zážitek, tak ať si objedná a samozřemjmě předem zaplatí zboží přes e-shop BAUMAXU.
Bude překvapen, co je v dnešní době možné (nikdo nic neví, dodací lhůty neexistují.................čekáte, čekáte a nestačíte se divit).
Tak že už nikdy více !!!
Jan
13.05.2019 21:11
Zakoupil jsem si na E-shopu vybavení interiéru, vše skladem dodání nejpozději do 10dnů, je to již přes měsíc, platba předem, zboží nikde tel. nikdo nezvedá a na E-mail nereagují na prodejně se od E-shopu distancují.
Plusy:
Nadšení s možnosti si pohodlně nakoupit bez nutnosti někam jezdit, pěkné zboží na monitoru a nízká cena.
Nadšení s možnosti si pohodlně nakoupit bez nutnosti někam jezdit, pěkné zboží na monitoru a nízká cena.
Mínusy:
Kde mám zboží!!!!!!
Kde mám zboží!!!!!!
Marek
26.05.2019 17:49
Reklamované zboží po 32dnech žádná odezva tak jsem si šel pro vrácení peněz arogantní jednání výmluva že posílali sms jenom lži a arogance obsluhy!!!Baumax Znojmo.Budu to řešit ČOI.
Plusy:
Žádne
Žádne
Mínusy:
Arogance obsluhy neochota řešit reklamaci.
Arogance obsluhy neochota řešit reklamaci.
Marek
26.05.2019 17:49
Reklamované zboží po 32dnech žádná odezva tak jsem si šel pro vrácení peněz arogantní jednání výmluva že posílali sms jenom lži a arogance obsluhy!!!Baumax Znojmo.Budu to řešit ČOI.
Plusy:
Žádne
Žádne
Mínusy:
Arogance obsluhy neochota řešit reklamaci.
Arogance obsluhy neochota řešit reklamaci.
Jitka
28.05.2019 09:45
Po vstupu do prodejny a mém pozdravu mě ochranka sjela nelibím pohledem. Šla jsem hned kase, že se na něco zeptám a ochranka mi řekla že info je támhle vzadu a kabelku si musím zamknout do úschovy. Chci se jen na něco zeptat... na čež se se mnou vůbec nebavily. Hrozný přístup k zákazníkům.. není divu, že tam zákazníci nejsou..odešla jsem. Smůla pro ně. Hovoří o tom i jejich recenze.
Mínusy:
Hrozný přístup k zákazníkům
Hrozný přístup k zákazníkům
anonym
25.06.2019 08:49
koupili jsme bylinky a byly napadené mšicí
Plusy:
jedna přežila ale je napadená
jedna přežila ale je napadená
Mínusy:
jinak všechny zdechly
jinak všechny zdechly
Tomáš
06.07.2019 16:37
Když jsem vstoupil do prodejny Frýdek-Místek a slyšel hrozný řev, ptal jsem se prodavače kdo to tak řve po zaměstnanci-odpověděl, že hlavní vedoucí. A jak jsem viděl, že otevírá výplatnici, podívá se a pak předá zaměstnanci-no to je síla !!! Divím se, že zaměstnanci s tím nic nedělají. Úplně mě přešla chuť něco nakoupit a šel jsem raději jinam.
Mínusy:
Velmi špatná atmosféra
Velmi špatná atmosféra
Michal
23.07.2019 20:37
Četl jsem tady různé reakce na poškozené zboží, rychlost reklamaci a podobně. Já takovou zkušenost nemam. Když jsem totiž v baumaxu v Olomouci chtěl nakoupit, zjistil jsem, že tam vlastně nic není a vše je na objednávku.
Michaela
30.07.2019 19:52
Jedním slovem katastrofa. Nebudu zde znovu vypisovat to, co už tady bylo řečeno. Se vším co tu "zaznělo" souhlasím. Už nikdy víc!
Petra
02.08.2019 14:13
Loni nás obrali a nyní? Hadice k bazénu, prý se prodává po 150 cm. Neochotná prodavačka nám uřízla, dle ní 450 cm hadice a já jí říkám, že je to nějaké krátké a to na mě začala řvát, že se to prodává po 150, úslužnost na bodu mrazu. Říkala jsem, že si to přeměřím a prý můžu. Tlak mi stoupl, takže jsme raději šli pryč. Doma měřím a místo 450 cm je to 390 a jeden kus měří 130 a ne to 150 cm. Takže hadici sbalím a doufám, že mi prachy vrátíte zpět a milou prodavačku příště rovnou pošlu někam. Opravdu obchod na úrovni.
Plusy:
Žádné
Žádné
Mínusy:
Nekvalitní zboží za dost peněz, ochota prodavačů pod bodem mrazu, neproškolený, drzý a hubatý personál a ještě lžou.
Nekvalitní zboží za dost peněz, ochota prodavačů pod bodem mrazu, neproškolený, drzý a hubatý personál a ještě lžou.
Lenka
14.08.2019 13:53
Koupili jsme sestavu nábytku Montana do obývacího pokoje. Sestava se skládala z dvou vitrín a jednoho tv stolku. Dvě z těchto tech věcí byly pomlácené, poškrábané. Když jsem chtěla uplatnit reklamaci, nedočkala jsem se žádné odezvy obchodu. Na reklamační oddělení se člověk nedovolal, až na infolince mi řekli, že reklamace měla být poslána na jiný email než je reklamace@baumax.cz (přitom na internetu je u reklamace uveden tento email). Tak jsem zvědavá, zda se mi na jiném mailu někdo ozve, a jak to celé dopadne. Žádám vrácení peněz, jelikož o firmy, která si neumí předat ani email již nic nechci. Baumax NEDOPORUČUJI! Vyhněte se mu obloukem!!!
Plusy:
nic
nic
Mínusy:
komunikace kvalita nábytku reklamace
komunikace kvalita nábytku reklamace
Naděžda
22.08.2019 22:30
Baumax ve Znojmě nejhorší prodejna 1hodinu jsme čekali na prodavače který má na starosti stavbu a prodej dveří když jsem se zeptala na informacích kdy už konečně příjde bylo mi řečeno arogantním přistupem že je tam sám a naváží zboží.Co si asi dovolujeme něco nakoupit- Znechuceně jsme odešli a nikdy více .
Plusy:
žadné
žadné
Mínusy:
Všechno
Všechno
Angela
07.09.2019 21:24
Zakoupila jsem si rohovou skrinku k lince bohuzel nemely skladem obsluze jsem rekla,ze chci malou rohovku a tak me ji prodejce objednal ani me neimformoval o rozmerech,ja byla duveriva a objednavku podepsala,kdyz prisla tak jme zjistily,ze je moc velka,tak jsme jely zadat o vymenu zbozi bez uspechu timto chci varovat vsechny co si objednavaji,aby si vse zkontrolovaly.
Mínusy:
Pan vedouci obchodu baumax Kladno ma arogantni chovani vubec nepatri do vedeni,jeste jsem se nesetkala s takovym vystupovanim vedouciho vubec by nemel pracovat s lidmi.Neochota vysmech a nic vic bohuzel nemaji v nasem meste konkurenci tak si mysli,ze si muzou vse dovolit velke zklamani.Baumax Kladno nikdy vice.
Pan vedouci obchodu baumax Kladno ma arogantni chovani vubec nepatri do vedeni,jeste jsem se nesetkala s takovym vystupovanim vedouciho vubec by nemel pracovat s lidmi.Neochota vysmech a nic vic bohuzel nemaji v nasem meste konkurenci tak si mysli,ze si muzou vse dovolit velke zklamani.Baumax Kladno nikdy vice.
Láďa
10.09.2019 15:18
Po novém polský Baumax je ukázkovým potvrzením řčení “Levně koupíš - 2x koupíš”
Radši si připlatit o 10% vyšší cenu u jiných prodejců za kvalitnější nábytek, nežli se dotahovat v reklamačním kolotoči s arogantním a neochotným personálem Baumaxu.
Pro mně je slovo Baumax synonymem Nikdy více.
Plusy:
Žádné
Žádné
Mínusy:
Zboží podřadné kvality. Arogantní personál Problematické reklamace.
Zboží podřadné kvality. Arogantní personál Problematické reklamace.
Láďa
10.09.2019 15:18
Po novém polský Baumax je ukázkovým potvrzením řčení “Levně koupíš - 2x koupíš”
Radši si připlatit o 10% vyšší cenu u jiných prodejců za kvalitnější nábytek, nežli se dotahovat v reklamačním kolotoči s arogantním a neochotným personálem Baumaxu.
Pro mně je slovo Baumax synonymem Nikdy více.
Plusy:
Žádné
Žádné
Mínusy:
Zboží podřadné kvality. Arogantní personál Problematické reklamace.
Zboží podřadné kvality. Arogantní personál Problematické reklamace.
Pavel
02.10.2019 09:34
HRŮZA A DĚS
Plusy:
NE
NE
Mínusy:
DIVÍMSE, ŽE TAM POŘÁD NĚJACÍ LÍDÉ JSOU. TAKOVÉHO OBCHODY BY MĚLI ZET PRÁZDNOTOU! LIDÍ JE ASI DOST A KAŽDY NEŽ SI TO VYZKOUŠÍ CHVILKU TRVÁ. NEDOPORUČUJI
DIVÍMSE, ŽE TAM POŘÁD NĚJACÍ LÍDÉ JSOU. TAKOVÉHO OBCHODY BY MĚLI ZET PRÁZDNOTOU! LIDÍ JE ASI DOST A KAŽDY NEŽ SI TO VYZKOUŠÍ CHVILKU TRVÁ. NEDOPORUČUJI
Jiří
10.10.2019 22:28
Občas tu nakupuji. Bohužel, největší problém je sehnat prodavače, pokud bez něj nákup nelze. Dnešní zkušenost: vybral jsem si tvarovky na plot, které byly vystaveny a označeny nápisem Na objednávku. Vše jsem proměřil, spočítal, udělal nákres a jel objednat. Po půlhodinovém shánění prodavače mi bylo řečeno, že toto zboží je v systému označené jako neobjednatelné. Při doporučení, aby tedy nabídku tohoto zboží stáhli, se se mnou vlastně už nikdo nebavil... Jakoby v jiném století?
Jan
11.10.2019 10:57
Jan.
Na jaře jsme na internetu našli větší kuchyňskou linku, kterou jsme chtěli osobně vidět. Baumax je od nás daleko, takže jsme cestu chtěli spojit s výletem na některou část Čech. Zkusili jsme telefonovat. Na jednom místě linky neměli,, a tak jsme zkusili Tábor. Telefon vzali ihned. Paní nám ochotně řekla, že ji mají a navíc se zeptala, jestli můžeme počkat 2 až 3 dny, protože ji právě začnou v prodejně sestavovat.Bylo to milé překvapení. Linku jsme si pak odvezli a smontovali sami. Nic poškozeného nebylo, trvanlivost a vzhled se pozná po delší době ( a asi i po naší ohleduplnosti k ní :-) ... ).
Další pozitivní vstřícnost od Baumaxu byla v létě. Tentokrát nternetem na můj dotaz, zdá maji určitou koupelnovou skříňku s umyvadlem. Z centrály mě ihned požádali o lepší přesnost a bleskově pak napsali, na kterém místě ji můžeme vidět ( my bychom jeli jinam zbytečně). Přeji všem, aby se setkávali s tak ochotnými lidmi! ( s opačnými to také znám).
Pavlína
14.10.2019 23:03
Neúplné informace neochota neumožní vrácení zboží
Monika
08.12.2019 15:19
Tomuto obchodu bych se zdaleka vyhnula. Rodice si tam pred tydnem koupili sedacku za 11000,-kc. Mezi tim si starou nechali odvazt pryc a prisla jim nova sedacka..... dva typci ji soupali z male predsine do obyvaku po podlaze a odjeli. Mamka zacala pomalu rozbalot sedacku, ktera byla zabalena do kartonu a igelitu a zjistila, ze jeden roh je zlomeny. Pote co prisel muj tatka domu nafotil to a volal hned na prodejnu, kde mu bylo receno, at to nafoti a prijde druhy den (byla sobota) prisel na prodejnu a rekl jim, ze sedacku opet zabalili a chteji ji vymenit a ze nemaji na cem spat.... coz tatka byl odbyt a sepsal s nim papir na reklamaci, ktera trva 30 dnu. Na muj popud tam dneska rodice jeli znovu a je fakt, ze mamka tam udelala vyrval a chtela odstoupit od smlouvy.... ale nepochodili...maji cekat 30 dnu a bud jim to uznaji a daji jim nahradu a nebo prisli o penize a zustane jim znicena sedacka. Zitra tam mamka ma jet znovu, ze tam bude vedeni.... pote co tam nasi byli a mamka rvala, ze na co ji bude 30 dni zabalena sedacka doba....prisla pani, ze ji volali v patek po te co si objednala sedacku, ale byla trochu znicena, ze ji daji slevu 500,- a pani rekla, ze ji to nevadi..... prodavac rodicum rekl, ze on za to nemuze, ze nejsou prvni a denne jim tam chodi lidi reklamovat x veci a nepochodi! Si rikam......je tohle normalni???? Nasi spi na karimatkach a ted nevi na cem jsou?!,
Mínusy:
Privezou vam sedacku znicenou...... vy to hned urgujete a je vam receno, ze musite cekat 30dni..... a nikoho nezajima, ze na sedacce vecer spite, takze spite na zemi a kdyz chcete odstoupit od smlouvy je vam receno, ze zbozi jste si koupili v kamene prodejne....... je mi lito nasich i dalsich lidi co do tohoto kramu vlezou a neco si koupi.
Privezou vam sedacku znicenou...... vy to hned urgujete a je vam receno, ze musite cekat 30dni..... a nikoho nezajima, ze na sedacce vecer spite, takze spite na zemi a kdyz chcete odstoupit od smlouvy je vam receno, ze zbozi jste si koupili v kamene prodejne....... je mi lito nasich i dalsich lidi co do tohoto kramu vlezou a neco si koupi.
Renata
23.01.2020 19:59
Pobočka Olomouc - reklamace skoro nemožné.
Nepříjemný až arogantní personál.
Už nikdy více!!!!
Plusy:
Absolutně žádné. Než Baumax přebrali poláci ještě dobré.
Absolutně žádné. Než Baumax přebrali poláci ještě dobré.
Mínusy:
Vše proti zdravému rozumu.
Vše proti zdravému rozumu.
Petr Mrkva
28.01.2020 22:25
v e-shopu objednaná baterie. Měsíc bez výsledku. Nedovoláte se suše vás odmítají. Když se podaří dovolat jen zdělí že to zjistí a zavolají. Nezavolají a po dalších třicet nezvednutých telefonech a 5 dnech vám zdělí za týden či dva vy čekáte a nic. Potom se kolečko opakuje. Horší firmu jsem nezažil a to obchoduji běžně v Číně i dle recenzí problematickou firmou v Maďarsku. V naší republice jistě nic horšího nenajdete.
Plusy:
nic
nic
Mínusy:
vše, opravdu mě překvapilo jak může být tak velká a relativně známá firma tak katastrofální.
vše, opravdu mě překvapilo jak může být tak velká a relativně známá firma tak katastrofální.
Kamila
17.02.2020 20:28
Reklamace trvá již 40 dní, nikdo se neozývá, e-maily a telefony ignorují. Poslali jsme podnět na ČOI, tato firma je fakt hrůza!!!
Mínusy:
Všechno VELKÝ ŠPATNÝ!
Všechno VELKÝ ŠPATNÝ!
Marcela Tripkovicova
02.03.2020 14:00
Objednala jsem si sedací soupravu která byla skladem a nejprve dodání na nejbližší sklad již trvá tři neděle a sedací souprava stále nikdy, platba proběhla ihned :-( Pak budu čekat na kurýra ještě.
Plusy:
cena
cena
Mínusy:
doba čekací, slib skladem
doba čekací, slib skladem
Sergey
10.03.2020 15:31
Bylo zakoupeno zboží. Na regálu bylo špatné označeno.
Další den bylo vraceno zboží a prodejce odmítl vrátit peníze, na výměnu zboží neměl
Na recepci byla pracovnice, jmenovku neměla, odmítla říct jméno. Mluvila zvýšeným tónem Chovaní měla odmítavě.
Plusy:
nezjištěny
nezjištěny
Mínusy:
zboží špatné označeno obchod ne vrací peníze za nepotřebné zboží a nemá zboží na výměnu personál nejhorší
zboží špatné označeno obchod ne vrací peníze za nepotřebné zboží a nemá zboží na výměnu personál nejhorší
Josef
11.03.2020 14:31
Od doby co firmu převzali poláci to jde jen k horšímu. obchody zavezli polskýma sračkama a prodávají to jako první jakost. Obsluha katastrofální, nikoho se nedovoláte, když už tak je naprosto vidět, že zákazník nikoho nezajímá. Peníze se nevrací, zboží na výměnu nemají, reklamace předem zamítnutá, žádná ochota o pomoc, prostě nic. E-shop nefungující. Divím se , že když si na to všichni stěžují, tak ať tam nechodí a nepodporují tuhle polskou bandu šmejdů v čele s majitelem, který tvrdí, že dbá na nejvyšší úroveň profesionality ... Chacha to mě fakt rozesmálo.
Plusy:
dnes už žádné
dnes už žádné
Mínusy:
jediné řešení by představovalo od základů změnit včetně majitele, jeho stádo volů a personálu na prodejnách , nakonec i prodávaného zboží>
jediné řešení by představovalo od základů změnit včetně majitele, jeho stádo volů a personálu na prodejnách , nakonec i prodávaného zboží>
Martin
16.04.2020 09:53
Do objednával jsem si skříňku do kuchyně bohužel mi předali jinou než jsem objednával reklamace zamítnutá?? Protože negramot z Baunaxu z nábytku objednal něco jiného ale vše jim sedělo že to je jiná skříň nezajímá inspekci na ně!!!
Mínusy:
Demence
Demence
Honza
22.04.2020 14:08
Pobočka Ústí nad Labem ceny na regálech nesouhlasí s cenami na pokladnách vždycky vás okradou pokladní markuje a vy nevydite displej s cenou! Do Baumax už radši nikdy.
Pavel
24.04.2020 10:58
Až uvidíte nápis obchodu Baumax, rychle se otočte a utíkejte jak nejrychleji umíte.Koupil jsem ve FM záchodové prkénko, nebylo kompletní musel jsem v obchodě sám vymontovat z posledního vystaveného chybějící díl jelikož toto obsluha nebyla schopna.Objednal jsem 4 ks dveří přišly jiné soudím se o ty , které mi prodavač špatně objednal.Objednal jsem 29.2.2020 pracovní desku dodnes nic ani zpráva.Personál neznalý, lháři a podvodníci a šéf se takových ještě zastává.Asi taky lhář.Ikdyby právník stál víc jak 4 ks dveří já se budu prát.A věřím, že s nima zatočí soudy.
Plusy:
Jediné plus je vyhnout se tomuto řetězci širokým obloukem.
Jediné plus je vyhnout se tomuto řetězci širokým obloukem.
Mínusy:
Vše od vchodu do této prodejny.Neznalá obsluha, telefon nikdo nezvedá, prodavač lže , šéf arogantní HOVADO VYDÁVAJÍCÍ SE ZA PRÁVNÍKA TVRDÍCÍ , ŽE Z PRÁVNÍHO HLEDISKA NEMÁTE NA NIC NÁROK.Divím se že nesedí v parlamentu.
Vše od vchodu do této prodejny.Neznalá obsluha, telefon nikdo nezvedá, prodavač lže , šéf arogantní HOVADO VYDÁVAJÍCÍ SE ZA PRÁVNÍKA TVRDÍCÍ , ŽE Z PRÁVNÍHO HLEDISKA NEMÁTE NA NIC NÁROK.Divím se že nesedí v parlamentu.
Lucie
17.05.2020 19:19
Dnes ráno jsme jeli do Baumaxu v Ústí nad Labem koupit záchod. Vybrali jsme si, požádali jsme obsluhu, aby nám ho dovezl. Pán se podíval do počítače a řekl, ať 10 minut počkáme, že pro něj dojde do skladu. Když jsme se po 30 minutách čekání rozhodli, že již déle čekat nebudeme a vydali se směrem k pokladnám, tohoto pána, na kterého jsme celou dobu v oddělení koupelen čekali, jsme narazili, jak se u informací věnuje úplně jiným lidem. Nakonec koupíme záchod jinde a kvalitnější.
Plusy:
nic tam neutratíte, protože vám nikdo nevydá to,co si vyberete
nic tam neutratíte, protože vám nikdo nevydá to,co si vyberete
Mínusy:
viz výše
viz výše
Renata
02.07.2020 18:54
26.5.2020 jsme objednali přes eshop Baumax skříňku zaplatili předem. Termín dodani15. 6.se nekonal až po několika tel. dotazech nám bylo sděleno že nový termín dodání je 26.6.jake překvapení zboží opět nedorazilo! Po dalších telefonní ch dotazech nám byli sděleno že nikdo neví kde se zbozi nachází ani kdy přijde! Na email nikdo nereaguje! Chování otřesné! Nemáme zboží ani peníze! Zajímalo by mne kolik takto postižených zákazníků je? Toto už by snad měla řešit policie! V žádném případě eshop Baumax nedoporučuji!!! Už nikdy více!
Jiří Horký
07.07.2020 19:57
Hrůza, katastrofální přístup zaměstnanců. Neochota, sarkasmus, buranství. Reklamovat zde zboží je nadlidský výkon. Pouze vymění zboží za nové ale nevrati peníze, coz sebevedoma firma nema potrebu delat.
Plusy:
nejsou
nejsou
Mínusy:
Vse
Vse
Andrea Schilbachová
11.07.2020 21:30
Vrácení zboží je podmíněno tím, že sice do 7 dnů můžete z jakéhokoliv důvodu, ale peníze Vám nedají, i když teda jdete vybírat, co potřebujete, ale bohužel to zrovna nemají, musíte si koupit to, co vlastně ani nepotřebujete.
Pri koupi solárního venkovní světla, jsme si nevšimli, že je tmavý plast prasklý. Bylo nám řečeno, že prasklé věci nereklamuji.
Obsluha hnus, arogance, výsměch.....uz nikdy více....mozna tak stavební materiál, ale nic jiného.....ostravsky Baumax!!!!
J2
27.07.2020 13:28
Chtěl jsem objednat zboží na jejich e-shopu, dodací doba uvedená 2-5 dní, déle, než je obvyklé v mnoha jiných obchodech. Volal jsem pro jistotu na infolinku, jestli se alespoň na pět dní mohu spolehnout. Podařilo se mi dovolat až asi na desátý pokus. Dozvěděl jsem se, že doba je ve skutečnosti neurčitá a může to trvat i výrazně déle než pět dní. Řekl jsem, že tedy asi objednám jinde a operátorka mi sdělila, že to chápe. Pak jsem na netu našel stížnosti lidí, jak marně na zboží čekají, někdy i měsíc. Objednal jsem jinde a zboží druhý den dostal.
SB
23.08.2020 14:35
Pokaždé problém. S nekvalitnim zbožím, hrozná nebo žádná obsluha, vyrizena reklamace neoznámena, spadlý systém PC...
Takže tacilo, už nikdy víc.
MB
27.08.2020 21:06
25.7. jsem objednala přes e-shop zboží za 20 000 Kč. U veškerého zboží bylo uvedeno, že je skladem a maximální lhůta dodání je 5 pracovních dnů. Ještě před objednáním jsem volala na zákaznickou linku, abych měla jistotu dodržení dodání - prý někdy to trvá 3 dny a někdy až těch 5. Protože jsem se stěhovala a měla jsem k dispozici velké auto, tak jsem zvolila vlastní odvoz. V den stěhování a v den, kdy už mělo být dle shopu (5 prac. dní) jsem jela na prodejnu zjistit stav (nebylo možné se dovolat). Na prodejně nebylo nic. Psala jsem maila, kdy teda bude zboží k dispozici. Odpověď byla, že ve 34. tydnu (17. - 23.8.). Na celý týden jsem měla domluveno možné zapůjčení velkého auta. Zboží samozřejmě není. 24.8. jsem se opět dotazovala, kdy ho můžu čekat. Bylo mi odpovězeno, že dotaz bude preposlán do skladu a mám počkat na odpověď. Dneska je 27. a stále nemám žádné informace. Baumax jsem si vybrala z důvodu poměrně nízkých cen oproti konkurenci, nicméně dneska vím, že je lepší si asi připlatit a mít zboží k dispozici v den, který je uveden na e-shopu. Pro vás, co zvažujete nakup, nedělejte to!!!!
Josef
03.09.2020 12:24
V Baumaxu Tábor jsem koupil pgum-sill.pl sitky do oken,páska s lepidlem nedrží sítovina vyrobená nekvalitne nejou tam pravé ůhly tak při instalaci na okno s eto kroutí srovnaváte pak nahoře se to celé utrhne.Nekupujte to.
Plusy:
dříve co Baumax nebyl ještě Polský tak to šlo ted se kvalita zhoršila o 1000%
dříve co Baumax nebyl ještě Polský tak to šlo ted se kvalita zhoršila o 1000%
Mínusy:
nelkvalitní zboží vcelém Baumaxu,
nelkvalitní zboží vcelém Baumaxu,
Patricie Zemanová
15.10.2020 18:55
Už nikdy více!!!!
Objednala jsem si na eshopu židle na které jsem čekala déle než měsíc. Z Baumax strany nulová komunikace!
Poprvé když jsem psala mi napsali že do 30.9. zboží dorazí volala jsem tam začatkem října stále nic.
Po X hovorech (ve kterých nikdo nic nevěděl) zboží přišlo.
Židle poškrábané.
Vrátila jsem je personál arogantní! Takže si nikdy nic neobjednávejte!
Jana
05.11.2020 11:20
Objednán na prodejně Ostrava stolek do obýváku barva dub lanýž.
Zboží přebrala dcera měl to být dárek, neporušená krabice, po 10 dnech nám stůl dovezla, my rozbalili balík a byl tam stůl barva ořech. Volala jsem do prodejny ochota žádná toto nějak řešit je to prý víc jak 7 dnů. V tomto případě při neporušené krabici kdo čeká že máte něco jiného na faktuře a úplně něco jiného ve skutečnosti? Zkusím reklamovat, ale projedu víc než stojí stůl. Nikdy nic nekoupím v Baumaxu, neochota, nekvalitní práce z jejich strany, i oni by měli kontrolovat co prodávají ve skutečnosti.
Katka
10.12.2020 17:39
Po odstoupení od kupní smlouvy, která mi byla schválena a potvrzena, mi eshop neodpovídá na emaily (psala jsem již spoustu emailů na všechny možné adresy), nemohu se dovolat na účetní část(zkouším stále), pokud se dovolám na infolinku, nikdo neví absolutně nic a není schopný předat mi jakékoliv informace. Za zboží které jsem si objednala jsem platila předem kartou na účet. TOTO JE ABSOLUTNĚ NEPŘÍPUSTNÉ.
Důvod odstoupení od kupní smlouvy: na eshopu měli napsané dodání do pár dní, po několika týdnech, kdy zboží nepřišlo jsem se rozhodla kontaktovat infolinku, kde mi opravdu otrávená paní oznámila, že zboží dodají do 30 PRACOVNÍCH DNÍ! tedy 1 a půl měsíce. :-)
OBJEDNÁVÁNÍ PŘES ESHOP VŮBEC NEDOPORUČUJI!
Plusy:
NIC
NIC
Mínusy:
AROGANTNÍ PŘÍSTUP PENÍZE SE MI NEVRÁTILI ZPĚT EXTRÉMNĚ DLOUHÁ DOBA DODÁNÍ NEKOMUNIKATIVNOST KLAMNÁ REKLAMA O DOBĚ DODÁNÍ
AROGANTNÍ PŘÍSTUP PENÍZE SE MI NEVRÁTILI ZPĚT EXTRÉMNĚ DLOUHÁ DOBA DODÁNÍ NEKOMUNIKATIVNOST KLAMNÁ REKLAMA O DOBĚ DODÁNÍ
Monika Břeňová
31.03.2021 18:57
Objednaný botník,místo 14 načti dnů dodání přišlo po 3 týdnech... hrozné jednání v obchodě Baumax Pardubice, čekání na zboží 45 minut na krámě,a ve finále balení neobsahuje všechny potřebné věci,a další...plánek úplně špatně udělaný, úplně špatné počty napsané.Vazeny tak tento obchod už nikdy více!!!!!! Polský šunty.
Aneta
22.04.2021 14:52
Baumax Karlovy Vary. Jedním slovem katastrofa! Personal se tváří že tam je za trest. Takovou neochotu a nechuť k práci jsem nikde jinde ještě nikdy neviděla. Byla jsem tam několikrát za sebou, jelikož jsme řešily dopravu zboží a ať tam byl zrovna z personálu kdokoliv, ať už u informacích nebo na kase, vždy to bylo něco hrozného! Na těch informacích obzvlášť. Člověk chce poradit a už vás probodávají pohledem co jdete otravovat. Kupovala jsem tam naposledy nikdy mě tam už neuvidí. Zaměstnávat tyhle exoty, fakt tleskám!
Lukáš
23.04.2021 10:26
Baumax Nábytek Karlovy Vary.
Koupil jsem sestavu nábytku do pokoje, při sestavování jsem zjistil, že některé produkty nevyužiji.
Druhý den ( ANI 24 hodin po nákupu ) jsem požadoval vrátit nerozbalené, nepoškozené zboží.
Opověď? PENÍZE NEVRACÍME!
Co to má jako být? To si mám kopupit ta 7k něco, co nepotřebuji?
Argument, že je to někde u vchodu napsané ( mimochodem nic takového jsem tam nenašel ... ) přeci nemůže být ani právně v pořádku...
Plusy:
Žádné - NIKDY tam nenakupujte, běžte raději k jakékoliv konkurenci.
Žádné - NIKDY tam nenakupujte, běžte raději k jakékoliv konkurenci.
Mínusy:
Všechno - ochota personálu, přístup, rychlost výdeje ...
Všechno - ochota personálu, přístup, rychlost výdeje ...
Jan
15.05.2021 20:28
Olomouc Baumax - špína, nepořádek, neprofesionální personál, ceny na pokladně jiné než uvedené na zboží a po prodejně pobíhá kdosi kdo má být údajně vedoucí prodejny vykřikuje ku..a,, pi,.a, ty vo.e. Byl jsem tam jednou a naposled, tohle není ani v Indii.
Bureš Jaroslav
20.05.2021 09:17
Objednal jsem na doporučení obsluhy BM Karlovy vary ponorne čerpadlo ( číslo objednavky 258055/05/2021 ).V obchodě nebylo skladem a proto e-shop.Platba kartou12.5.Ani po tydnu nebyl nikdo schopen sdělit termín dodávky.
Plusy:
Jen samé zápory při jednáni na infolince,operátorky jsou školeni jako utěšitelky(přehrajte si nahrávky na čísle 725455186)
Jen samé zápory při jednáni na infolince,operátorky jsou školeni jako utěšitelky(přehrajte si nahrávky na čísle 725455186)
Mínusy:
Neserioznost -např.při objednávce a ujištění personálu v BM Karlovy vary o dodávce do 2dnů.Vůbec nechápu jak se na to může cívat vedení firmy při dnešní konkurenci Hornbachu atd...Tiipuji tak do roka Úpadek.Nemusíte odpovídat stejně to nikdo nečte (mě by z toho bylo taky špatně)
Neserioznost -např.při objednávce a ujištění personálu v BM Karlovy vary o dodávce do 2dnů.Vůbec nechápu jak se na to může cívat vedení firmy při dnešní konkurenci Hornbachu atd...Tiipuji tak do roka Úpadek.Nemusíte odpovídat stejně to nikdo nečte (mě by z toho bylo taky špatně)
Václav Rokoš
22.05.2021 20:29
Dobrý den, dnes jsem měl podobnou zkušenost zakoupené kleště nebyli kompletní, samozřejmě zjištěno až doma. Jedu splátky s tím že mi kleště vymění nebo dostanu peníze na spět, ale to ani náhodou jiné kleště neměli a peníze že mi dle zákona vracet nemusí. Musel jsem si teda vybrat jiné zboží které jsem vůbec nechtěl. Personál příjemný jako vlčák na zloděje a vzhledem k tomu že kleště byli do práce tak musím doufat že mi zaměstnavatel proplatí jiné zboží než jsem měl původně domluvené. Do Baumaxu již nikdy nakupovat nepůjdu.
Erika Kučerová
19.08.2021 13:18
Hrůza, zboží objednané, zaplacené, ale nedodané. Na infolince neochotný personál, který nic neřeší.....
Plusy:
Nic
Nic
Mínusy:
Komunikace se zákazníkem hrozná.
Komunikace se zákazníkem hrozná.
Pajik
02.09.2021 07:38
Všem co zvažuji něco řešit s Baumaxem.Nebojte se využít soudů, po roce a půl jsem včera uspěl s reklamací dveří.Bijte se za svá práva, Baumax jsou lempli a lháři.To potvrdil i soud.
Plusy:
Nic .nevstupovat do tohoto obchodu je největší plus
Nic .nevstupovat do tohoto obchodu je největší plus
Mínusy:
Všechno.Neochotný neznalý personál, lháři, aroganti na vše.
Všechno.Neochotný neznalý personál, lháři, aroganti na vše.
Petr Dostál
10.09.2021 21:24
Opět jsem se přesvědčil, že do Baumaxu v Olomouci opravdu vstupovat jen velmi opatrně, psychicky připraven na cokoli ( negativního ) a snažit se projít prodejnu bez důvodu někoho se na něco ptát. V Olomouci je to naštěstí podle mých zkušeností jediný hobby market, kde jsou problémy, proto zde nakupuji jen věci, u kterých nepředpokládám reklamace, protože jsem tady měl před lety tu čest. Při reklamaci vibrační brusky mi bylo vyčteno, že jsem ji používal na sádrokarton - prý mi mělo být jasné,že se zapráší a může se pokazit. OK, ale nikde jsem v popisu nenašel, že se na určitý materiál nesmí použít. Reklamace nakonec tehdy vyšla, i když po hádce a arogantním jednání. Dnes opět... Přijdu do prodejny, jsem svědkem situace, kdy se cizinec 3 jazyky snaží vysvětlit personálu, že potřebuje kvalitní vrták... paní nechápe, nerozumí. Snažím se pomoci a pomůžu. Potom vybírám kufr na nářadí, paní prodavačka se mezitím ztrácí mezi regály, kde ji nemůžu 15 minut najít. Moje chyba, zřejmě. Nikde v okolí nikdo. Pak zahlédnu ve vedlejším oddělení domácích potřeb paní z personálu. Napadlo mě ji oslovit, jestli by mi nemohla zavolat někoho, kdo mi vyhlédnutý kufr sundá z regálu. CHYBA!! Hned mi je rázně sděleno, že si mám najít někoho z "nářadí". Já, že právě proto oslovuji ji, aby mi někoho zavolala, že tam nikdo není. Ona... jak prý vím, že ona zrovna má telefon? Viděl jsem ho? To nevím, že cokoli potřebuji, tak že mám jít na oddělení "Informací" a tam to řešit? To jsem opravdu nevěděl, že pro jakýkoli dotaz nesmím oslovovat personál na prodejně, ale musím třeba 100 metrů jít a hledat oddělení informací. Nakonec mi dotyčná ukázala kolegyni z "nářadí", která se vynořila zpoza regálů a tím pro ni byla věc vyřízena. Tímto bych se jí asi dodatečně měl omluvit, že neznám pravidla markeru Baumax, že s dotazy musím na Informace a pokud nejsem pitomec, tak mám vědět, že personál, který nestojí zrovna u regálu, odkud něco chci, tak ten nemá v povinnostech mě o čemkoliv informovat nebo se se mnou jakkoliv obtěžovat - ne tak mi třeba telefonem někoho volat!!!
Plusy:
Při zájmu o méně kvalitní zboží, u kterého vám nevadí "polská" kvalita - např. bedna na nářadí, mají slušné ceny.
Při zájmu o méně kvalitní zboží, u kterého vám nevadí "polská" kvalita - např. bedna na nářadí, mají slušné ceny.
Mínusy:
Chování personálu je dle mých letitých zkušeností bezkonkurenčně nejhorší ze všech hobby marketů ( OBI, Hornbach, atd. ) Nevím, čím to je - jestli mají nejnižší mzdy a podle toho zaměstnávají jen ty opravdu nejhorší zoufalce... nevím, ale častokrát personál u pokladen vypadá jako z chráněných dílen - a to bez ironie.
Chování personálu je dle mých letitých zkušeností bezkonkurenčně nejhorší ze všech hobby marketů ( OBI, Hornbach, atd. ) Nevím, čím to je - jestli mají nejnižší mzdy a podle toho zaměstnávají jen ty opravdu nejhorší zoufalce... nevím, ale častokrát personál u pokladen vypadá jako z chráněných dílen - a to bez ironie.
Dana
06.11.2021 17:27
reklamace po 30 dnech neuznává ...polská firma Baumax si mysli , že podniká jde? źe jsme echtblbci ,,,, absolutně nedodržují nic - doufám , źe lidi přidají na tuto firmu stížnost , my momentálně ČOI a pak soud - pokud se nebude nic v náš právoplatný prospěch dít......nedoporućuji tam koupit nic ani vodu do chladiče--- dál id takové firmy
Marek
08.04.2022 17:56
Objednal jsem si kuchyň měli ji dodat do určitého datumu.Už na skladě ji mají 3 dní co vym od prodejce a stéle ji nemají připravenou k výdeji.Tak čekám zatim už 5 den od termínu na faktuře a nic se neděje a nejsou schopni mi říct kdy.Naprosto nezájem to vyřešit.jak mám dítěti uvařit jídlo.Po 2 Špáta skušenost a naposled tam něco kupují!!
Mínusy:
Komunikace, nedodržení termínu, žádný náznak vyhovět zákazníkovy atd.
Komunikace, nedodržení termínu, žádný náznak vyhovět zákazníkovy atd.
Petra
27.04.2022 19:05
Kladno Baumax
nekvalitní zboží
Přístup k zákazníkovi
Prodavačky: arogantní, drzé
Prodavač: drzý až agresivní
Vedoucí: arogantní a drzý
Plusy:
Nic
Nic
Mínusy:
Totální katastrofa ve všech ohledech.
Totální katastrofa ve všech ohledech.
Alena
29.06.2022 10:52
Naprostá katastrofa. Komunikace a drzost zaměstnanců nemá mezí.
Zboží ani peníze do dnes nemám.
Jakub
29.07.2022 10:15
Obsluha zaměstnanců na dlažbách a Elektru katastrofa,arogance,drzost a celkový přístup k zákazníkům šílenost.clovek který tomu nerozumí potřebuje poradit ale obsluha se tváří jako by jste je obtěžovali.nikdy víc se tam neukazu.a zakoupené zboží ani není zabalené.nedoporucuji
Plusy:
Zadne
Zadne
Mínusy:
Všechny
Všechny
Elena
16.07.2023 17:06
V lednu jsem objednala kuchyňskou linku, přišla do 14 dní a tak jsem po recenzích nepatrala.V květnu jsem doobjednavala 3 skříňky.Zaplaceno 31.5.2023.Po urgenci 28.6.mi řekli, že mají na skladě jednu ze skříněk,tu jsme si vyzvedli. Zbývající dvě skříňky - první informace za 14 dní. Opět sliby.Komunikace na info,poslala jsem e-mail, došla odpověď, že předán pracovnikovi nákupu, Mám čekat dalších 14 dní.Ze zákazníků si dělají bezúročnou banku.Zakaznik je platbou předem defacto rukojmí.Nenakupovat!!!
Plusy:
Za tuto objednávku žádné
Za tuto objednávku žádné
Mínusy:
Zákazník e-shopu je pouze bezúročná banka
Zákazník e-shopu je pouze bezúročná banka
Rostislav Španko
06.09.2023 16:30
Objednávka uhrazena předem. Nemám zboží ani peníze. Systém záhadné objednávku zrušil, zákaznická podpora na úrovni základní školy a nikdo není schopen sdělit kdy bude platba vrácena . Rozhodne se zdaleka tomuto e-shopu vyhnete.
Plusy:
Zadne
Zadne
Mínusy:
Podvodné jednání
Podvodné jednání
Ivan
27.09.2023 16:12
Nedodržování termínů dodání - 5 pracovních dnů. Obchod se ještě jistí sdělením, že může dojít ke zpoždění realizace objednávky a to nejdéle o 30 dní. Ani to však neplní.
V minulém roce jsem objednávku musel zrušit po dvou měsících čekání, zbytečného urgování a s nejasným termínem dodání zboží. Samozřejmě omluva žádná.
Nepoučen předchozí chybou a v marné představě, že se snad něco změnilo, jsem 8.9.2023 zaplatil objednávku zboží potřebného na mou stavbu. Na stránkách internetového obchodu bylo napsáno, že zboží je skladem. Dnes t. j. 27.9.2023 to začíná vypadat, že se loňská situace bude opakovat - opět zbytečné urgování atd.
Pokud někdo potřebuje objednat z tohoto obchodu materiál na stavbu, je třeba tak učinit s dostatečným předstihem nejlépe několika měsíců. A řemeslníky raději objednávat až po dodání zboží.
Takže vzhůru do objednávání a placení předem, třeba to někdy dopadne dobře.
Hodně štěstí všem zákazníkům tohoto pofiderního obchodu a pevné nervy při čekání na zboží nebo vrácení peněz.
Plusy:
žádné
žádné
Mínusy:
viz komentář
viz komentář
Kateřina Větvičková
07.10.2023 21:41
Absolutně otřesná zkušenost s e-shopem Baumax!!! Na objednané a zaplacené vybavení do domu jsme čekali čtyři měsíce, ač bylo zboží na shopu uvedeno jako skladem a jedna položka do 40 ti dnů. Neustálé urgence, na maily nikdo neodpovídal a na info lince arogantní pracovnice, která se se mnou ještě dohadovala. Baumax už nikdy víc!!!
Plusy:
Žádné
Žádné
Mínusy:
Absolutně neprofesionální chování, nesmyslná logistika, kvalita zboží nevalná
Absolutně neprofesionální chování, nesmyslná logistika, kvalita zboží nevalná
Petr Graulich
15.10.2023 20:10
Řekl bych, že jejich zboží je fakt tragické, totální kšunt,
myslím, že horší kšunt nikde jinde nenakoupíte.
Nenakupovat, nepodporovat takovýto obchod, vyhnout se obloukem!
Radek
04.11.2023 15:32
E shop nekomunikuje 5 pracovních dní sliby. pak týden možná dva, tři. Lžou, lžou.
Plusy:
Žádné
Žádné
Mínusy:
Lžou zákazníkům.
Lžou zákazníkům.
Marcela
05.12.2023 18:00
Již podruhé jsem natrefila na nepříjemnou paní/slečnu pokladní.Na pozdrav neodpoví ,duchem nepřítomná,základní slovník jako dobrý den,děkuji,prosím ,naschledanou ji absolutně nic neříká.Taková spící panna postavena za trest k pokladně
Lena
14.11.2024 12:52
Musím říct,že chování managementu Baumaxu je neuvěřitelné-arogance,neochota,porušování zákona..co se týka nákupu zboží-další minus-jakákoliv reklamace je nemožná
Mínusy:
Nevyřízení reklamace,chování personálu-už nikdy více
Nevyřízení reklamace,chování personálu-už nikdy více
Nová zkušenost
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.