Agregátor slev SlevaJakBrno.cz je na prodej (kompletní webový portál, databáze, FB page, kontakty + 10 domén např. megasleva.cz, capnito.cz atd.) - seriózní zájemci kontaktujte info@lqd.cz

Biggs - Recenze a zkušenosti

Celkem: 18 recenzí
Recenze a diskuze vyjadřují svobodné názory návštěvníků webu, nikoliv provozovatele webu slevajakbrno.cz
Jakoubková Radka
18.10.2015 16:25
 
Objednala jsem si dva odstranovace ztvrdle kuze na nohy. Uhradila jsem platbu. Prislo mi potvrzeni o platbe a sdeleni ze mi zbozi prijde do 35 dni. Lhûta prozatim neprobehla, ale webové stranky tohoto slevoveho portalu jsoz jiz nejakou dobu v udrzbe. Mam obavy ze mi zbozi nedojde. Melo se jednat o darek. Nevíte nekdo co bych mela delat?
Markéta
20.10.2015 15:01
 
Také jsem si objednala pilník na nohy a přišel mi po asi 30 dnech.Bohužel jsem zjistila že je to Čínské zboží-jde to přímo z Číny,proto tak dlouhá lhůt,na webu tyto informace nebyly jasné. Odstoupila jsem od smlouvy a poslala zpět,teď čekám kdy a jestli vůbec se někdo ozve a pošle mi peníze zpět.. Každopádně to budu řešit dál-adresa na kterou jsem to posílala je M.Molnárová, Poděbradská 576/152, Praha 9 Hloubětín,19800
Marcela
26.10.2015 12:30
 
Jsem na tom podobně. Zaplatila 2 ks, 6.10.15 potvrdili odeslání a teď čekám. A čekám, ale dle Markéty se nemám asi na co těšit :-(. Dle nabídky mělo jít o Scholl velvet smooth (alespoň se ta nabídka tak tvářila, že jde o originál). A z Anglie.
Hana
27.10.2015 09:19
 
Rovněž jsem objednala za sebe a kolegyni z práce 2 odstraňovače údajně Scholl+ 2 válečky grátis,ale jak tak čtu,zřejmě jsme děvčata naletěly a se 440,- x 2 se asi můžeme rozloučit. No,peníze jsem poslala 7.10. tak ještě mají čas,uváděli lhůtu dodání až 35 dní.No,uvidíme,co dojde a jestli vůbec!! Biggs v údržbě-že by krach??
Hana
27.10.2015 09:21
 
Omlouvám se,ve výše uvedené recenzi 5 hvězdiček rozhodně neplatí!! Unáhlila jsem se s odesláním,zatím jen 1 a dále uvidíme!!
Eva
27.10.2015 13:52
 
Škoda, že není varianta O hvězdiček - měsíc čekám na doručení objednávky a zřejmě ji už neuvidím - dnes mi přišel odpovědní e-mail: Vážení zákazníci, bohužel Vás musíme informovat, že provoz zprostředkovatelského portálu a činnost společnosti musela být ukončena a zrušena. Veškeré objednávky již byli expedovány od dodavatelů a budou dodány v avizovaných lhůtách 7-35 dní od odeslání, které máte uvedeny i v emailech. Zásilky mají sledovací čísla od dodavatelů, k jejich ztrátě by tedy nemělo dojít! Připomínáme také, že jak bylo uvedeno, pokud jste si objednali více kusů zboží, pravděpodobně bude dodáno každé zvlášť, z důvodu rychlejšího odbavení na celnici. Jelikož bylo zboží odesíláno od dodavatelů ze zahraničí, může se bohužel stát, že dodávka může být opožděna z transportních důvodů.Nicméně toto není pravidlem, spíše vyjímkou a zboží by mělo být dodáno včas,nicméně k této situaci může ojediněle dojít, proto bychom Vás o ní rádi pro jistotu informovali. Za tuto situaci se případně předem omlouváme. Veškeré zboží po převzetí na celnici dodává Česká pošta. Pokud by se blížila lhůta dodání, zkuste se pro jistotu informovat na své poště, zda tam již zásilku nemají. Bohužel občas nevhodí informaci o uložení. Děkujeme Vám, omlouváme se za vzniklé potíže a přejeme vše nej do budoucna!
Hana
29.10.2015 08:58
 
Děvčata vyčkáme a pak oslovíme M.Molnárovou na adresu,kterou uvádí paní Markéta a uvidíme,co nám k tomu řekne. Škoda že na ni nemáme mail,bylo by to rychlejší. U mně je datum dodání kolem 10.11.tak zatím vyčkávám,ale mám na 80% obavy,že už zboží ani peníze neuvidíme,nechci strašit.
Vlasta
29.10.2015 16:30
 
Objednané zboží - potahy na WC jsem řádně zaplatila 28.9.2015, posléze 2x urgovala dodání. Příšly mi alibistické odpovědi, typu zboží do dodáváno...Poté jsem dostala e-mail, stejný co uvádí Eva. Napsala jsem jim, že podám tr.oznámení, nikdo již neodpovídá, Na adrese v Hloubětíně se firma Bigggs s.r.o nenachází !
nenínutné
02.11.2015 23:59
 
9.10.15 jsem objednal a zaplatil 2 ks el.pilníky+2ks náhr.válečky, celk.800,-.Dnes to přišlo z Malaysie , bez válečků.Na dotaz mailem, kdy budou dodány přišlo info o zrušení firmy.Postoupil jsem vše Živnostenskému úřadu na P-9, který se mého podnětu ujal.Internetový obchod je budoucnost, ale podvodníci musí být z něho včas odstraněni. Od začátku to byl z mé strany pokus o prověření solidnosti firmy a ta se nakonec projevila.Uvedený úřad považuji za nejlepší způsob řešení našich nákupů.
Marcela
07.11.2015 19:14
 
Tak 5.11.15 dorazila objednávka (dodrželi slíbený čas). Dodávka přišla kompletní 2 ks pilníků + 2 x 2 ks nahráních válečků. Jak se už dalo očekávat, dodávka přišla z Číny, stejně tak zboží je čínskou kopii, ač se tváří jako originál :-(, a doufám, že bude alespoň trochu fungovat. Zboží přišlo z internetového obchodu aliexpres.com, se kterým mám dobré zkušenosti co se dodání zboží týká, jen by mě nenapadlo, že biggs.cz takto zneužije důvěry lidí a nabídne kopie a na všem vydělá 100%. Proto asi také zrušili internetový obchod, než začalo docházet zboží z Číny. Skutečně nekalé obchodní praktiky.
P
10.11.2015 12:29
 
Máme úplně stejnou zkušenost. Zaplaceno před měsícem převodem z účtu za 1 ks pilník na nechty. Je to dnes více jak třicet dnů a zboží nedorazilo. Pokud zboží nepřijde poštou do cca týdne podáme oznámení na st. zastupitelství pro podvod a rovněž podnět na ŽÚ.
Jana Kolomazníková
10.11.2015 16:58
 
Také jsem si objednala 2 pilníky na nohy. Balík mi byl odchycen Celním úřadem. Původně jsem myslela, že budu muset doplatit DPH, ale balík odchytili, protože měly echo, že se jedná o padělek. A taky že jo. Zboží bude zničeno a peníze mám vymáhat po Biggs.cz. Obchod už neexistuje a na email mi došla pouze automatická odpověď. Tak to je moje super zkušenost.
Čestmír Kučera
11.11.2015 09:09
 
Objednal jsem si také pilník a zaplatil 29.9.2015. Do dnešního dne jsem zboží nedostal. Budu podávat trastní oznámení na dodavatele za podvod a nekalé obchodní praktiky. Pokud by jste se někdo ke mě chtel přidat, dejte mi vědět na můj email: cestmirkucera@seznam.cz,
Jana
12.11.2015 12:27
 
Také jsem objednala odstraňovač Scholl+ 2 válečky grátis koncem září, do dnešního dne jsem nic neobdržela. Opět jedna nepříjemná zkušenost.
Jana
16.11.2015 10:33
 
Tak dnes jsem čekaný balíček obdržela .Je to obyčejný šmejd, který je bez popisků a to nemluvě o záruce. Vypadá a zapáchá tak, že si jej netroufnu na kůži použít. Půjde do koše a já jsem pro příště poučena.
Kamnitz
17.11.2015 09:53
 
Dneska jsem se dočkal i já - zboží zaplaceno 22.9. a přišlo 16.11. jako doporučené psaní - tedy 54 dní místo slibovaných 35 ! Je to čínský padělek, který se dá koupit na aliexpress.com za polovinu, bez záruky a doufám, že se to po pár použití nepodělá. Je ovšem otázka, zda originál Scholl není jen předražené totéž, vyráběné na stejné výrobní lince - jak už to tak bývá u čínského zboží. Nedivím se, že Biggs už ten svůj pochybný e-shop zabalil, ale asi se i tak někdo slušně napakoval. Ale na každého jednou dojde a všechny špatnosti se mu vrátí - boží mlýny melou...
Tereza
17.12.2015 20:29
 
Též odstraňovač ztvrdlé kůže - Koupila, zaplatila, zboží přišlo, nicméně po druhém použití nefunguje.....zkoušela jsem xkrát vyměnit baterky a nic.......... Jak mohu reklamovat, to jsem se nikde nedozvěděla.......Takže hrůza!!!!
Tereza
17.12.2015 20:29
 
Též odstraňovač ztvrdlé kůže - Koupila, zaplatila, zboží přišlo, nicméně po druhém použití nefunguje.....zkoušela jsem xkrát vyměnit baterky a nic.......... Jak mohu reklamovat, to jsem se nikde nedozvěděla.......Takže hrůza!!!!

Nová zkušenost

Vaše jméno
E-mail E-mail nebude na stránkách zobrazen
Hodnocení
Vaše zkušenosti
Plusy
Mínusy
Loňský rok
povinné údaje
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
Nejlepší nabídky posíláme
2× týdně na váš e-mail
✓ TOP nabídky, na kterých si dáváme záležet
Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.