Kouzelný děda - Recenze a zkušenosti
Celkem: 173 recenzí
Recenze a diskuze vyjadřují svobodné názory návštěvníků webu, nikoliv provozovatele webu slevajakbrno.cz
Pavel
20.07.2015 12:20
Na slev. portále měli soutěž do které jsem se přihlásil, ale vítěze jednak nevyhlásili a když jsem jim psal na facebook tak ani do teď neodpověděli (cca 2 týdny). Nákup hodnotit nemohu, ale komunikace vázne.
Martina Zápotočná
25.08.2015 09:45
Vouchery nakonec dorazily, ale komunikace ze strany obchodu absolutně žádná.
Ivana L.
05.09.2015 09:00
Koupě kuponu a celkově zájezd proběhl v pořádu
Honza (Ostrava)
04.10.2015 10:18
Vraceli jsme voucher kvůli zrušení termínu zájezdu ze strany cestovní kanceláře. Slevový portál Kouzelný děda nám hned vrátil peníze bez nějakých problémů. Komunikace proběhla v pořádku a pohotově. Jestli budou mít něco zajimavého příště, tak nakoupím tady
Eva K.
04.10.2015 10:49
Koupila jsem přes kouzelného dědu pobyt v hotelu Ogar kde jsem byla i na jaře a byla jsem spokojená.Podzimní pobyt byl hrozný ubytování strašné všude špína nefungovalo topení a domluva s nima žádná.
Robo
25.10.2015 11:10
Ja jsem koupil voucher a uplatnili jsme ho v hotelu. Vsechno probehlo v poradku. Jenom rada pro vsechny. Zavolejte si do hotelu ohledne volneho terminu jeste pred tim, nez si koupite voucher. Je mozne, ze termin, ktery chcete budou mit obsazeny.
Nam se to stalo, ale hned nam nabidli, ze muzeme prijet nasledujici vikend, takze dobry :)
Monika Dvořáková
10.11.2015 10:32
měsíc po zakoupení voucheru na zajezd do rakouska došlo ze zrušení ze strany CK, slevový portál se zříka odpovědnosti, že už je po 14ti denní lhůtě, a že peníze mi má vrátit cestovka....nechápu, přitom voucher jsem zakoupila od slev.portálu Kouzelný děda...
M. Neck.
10.11.2015 12:33
Nespokojenost - problémy, nezájem
Nedoporučuji tento portál.
Zájezd do Salzburgu byl ze strany CK Hello Tour zrušen, když jsme požadovali zpět peníze, dle CK firma Kouzelný děda zadržuje peníze a platby za naše vouchery ani c. kanceláři neposlali!
Je mi jedno kde je chyba, ale když se mnou nikdo nekomunikuje a není schopen být chvíli na telefonu, nebudu doporučovat ani jednu z těchto firem.
A po stém pokusu o dovolání na jejich linku nám znuděně řeknou, že si to máme vyžadovat zase na CK, jejich spory a problémy mě nezajímají, poslala jsem platbu na účet firmě Kouzelný děda a od nich to také dostanu zpět. Posílám stížnost na ČOI.
Takže děkujeme za nepříjemný dárek před Vánocemi, nemáme ani zážitek, ani peníze. A naprosto upřímně si přeji, aby Vánoce těch tydýtů, kteří nejsou schopni komunikovat a plnit své závazky byly tím nejhorším.
Radek
10.11.2015 19:03
Pokud by se dalo hodnotit ještě jinou známkou, určitě by to šlo dolu... Vouchery od Kouzelného dědy nekupovat. Z nabídky desítek voucherů jsem si s přítelkyní zakoupil vouchery na zájezd Krampuslauf do Schlamingenu u Salzburgu a na Nový rok do Paříže. Oba zájezdy jsou zrušeny a jelikož jsme je kupovali na začátku září, tak nárok na peníze nemáme.
V součtu za tyto vouchery je to 9000 Kč, takže podáme trestní oznámení a podnět pro ČOI.
Eva
11.11.2015 19:47
Zakoupila jsem voucher, zájezd rezervovala. CK zájezd zrušila a nyní si mě portál a CK převažují jak horký brambor a ani jedna strana nechce vrátit peníze. Budu řešit přes ČOI.
Andrea
11.11.2015 21:42
Zakoupila jsem voucher,zájezd rezervovala. CK zájezd zrušila,popud ze strany organizátorů a KD nereaguje.Nevrátí peníze,budu též řešit přes ČOI.
Iva
12.11.2015 12:42
To samé jako u M. Neck. Zájezd CK Hello Tour zrušila, peníze jsem dostala zpět pouze za zpoplatněné nástupní místo. Jinak částku za samotný zájezd stále nemám. I přes mé urgence se mnou nikdo nekomunikuje. I já posílám stížnost na ČOI.
vargacik stefan
13.11.2015 18:03
Kreténi nevracej peníze a nekomunikují. Podám trestní oznámení pro podvodné jednání. A vyrazím do Prahy na osobní pohovor.
Stepanka14
15.11.2015 00:46
Mě paní na kouzelném dědovi telefon sice vzala a pořád tvrdila, že peníze určitě pošle zpět, nicméně vůbec nic se neděje, vůbec neoodpovídají na emaily a CK telefon má nedostupný Dostalo se nám vyjádření, že zájezd byl zrušen vyšší mocí, tudíž to CK nemohla ovlivnit. Bohužel to jsou jen výmysly CK a velký podraz na lidi. K tresnímu podání bych se přidala. Nechápu proč se mají napakovat a jen tak jim to projít.
Novotna
15.11.2015 21:23
Spatna zkusenost, Podavam trestni oznameni.
Denisa
16.11.2015 12:06
Měla jsem jet do Holandska, zájezd byl zrušen. Portál tvrdí, že peníze mi má vrátí cestovka, cestovka tvrdí že portál. Obávám se, že peníze už neuvidím......Vrátili někomu peníze, co tu psali?
H.N
16.11.2015 12:24
Totální kreténi, nekomunikují, nechtěji vrátit peníze, zrušili zájezd na Krampuslauf a odmítají zvedat telefony, neodpovídají na meily. Podala jsem stížnost na ČOI a asi také podám trestní oznàmení, myslím si, že každý z nás tam pár tisíc možnà desítek tisíc má a stàle je nedostal zpět.
Leli
17.11.2015 21:12
I nám zrušili zájezd a nechtějí vrátit peníze. Podáme hromadné trestní oznámení, napište mi na mail lenkakunesova@tiscali.cz
Peníze jsem poslala portálu Kouzený děda a od nich je chci zpět.Jejich spory mě nezajímají.
David Řezníček
19.11.2015 09:40
Pozor - vybírají peníze a zájezdy se nekonají. Komunikace žádná !
Kateřina
19.11.2015 10:30
I nám zrušili zájezd a nechtějí vrátit peníze. Zakoupen zájezd do Salzburku na 28.11.2015, z portálu Kouzelný děda zaslán email, že cestovka zájezd nezorganizuje, že nemají pojištění (poté z cestovky zaslán email, že to tak není). Zaslána tedy žádost na vrácení peněz, přislíbeno, že do 14 dnů peníze zašlou zpět ale na účet nic nepřišlo. Telefon nefunkční.
Denisa
19.11.2015 13:39
Jistě, říkají, že vrátí peníze, ale nevrátí. Myslím, že bude nutné poslat trestní oznámení. Telefon hluchý.
Tonda
20.11.2015 06:09
Portál Kouzelný děda nedoporučuji !!! Jsou to jednoznačně podvodníci,kteří vybírají peníze a zájezdy neuskutečnují !! Dávejte si pozor !!
Taktéž podávám trestní oznámení a podnět na ČOI.
Martin
20.11.2015 06:24
Celý portál nenazvu jinak,než kouzelně vychcaní hajzlové !!!! Vybírají peníze a zájezdy ruší,telefony nezvedají ,nekomunikují !!! Mě zkazili Vánoce a oni si za naše prachy užívají.Taktéž budu řešit trestním oznámením.
Jiřina
20.11.2015 06:26
POZOR !!! Jedná se o podvodníky,zájezd zaplacen,opakovaně zrušen a peníze stále vráceny nemám.Jen výmluvy a nic se neděje !!!!
Tereza
20.11.2015 08:55
Reagují někomu na emaily, prosím? Za mě rovněž nevrácené peníze zpět..
Jiřina
20.11.2015 09:29
Pro Terezu-bohužel nereagují,mají vypnutý telefon a Ck Hello Tour zase raději telefony nezvedá.
myshae
26.11.2015 12:20
Asi stejná zkušenost jako mraky dalších, zájezd zaplacen, následně zrušen, CK Balkantour prý je v úpadku a oni peníze nevrací!!! Nic nekupujte
Michaela
30.11.2015 15:41
Mě byli zvednuty telefony z obou stran, také si mě přehazují jak hourkou bramboru.
KD oznámil CK Balkantour, že nám oznámí, že zájezd byl zrušen, neoznámili, kdybych se nezajímala, kdy a kde máme nastoupit, tak ani nevím, že zájezd byl zrušen.
Každopádně KD ani peníze CK Balkantour neposlal, a KD vrátit peníze nechce, že ze zákona nejsou povinni, ale prvně mi v telefonu řekli, že peníze vrátí do 20dní na účet, vzápětí 2dny na to mi byl zaslán email, že mi peníze ze zákona vracet nemusí.
Za mě nejhorší portál s kterým jsem kdy jednala.
Všude jinde úplně jiná komunikace a slušné jednání.
Tady se jen obhajují zákonem a peníze nechtějí vrátit.
Přidávám se k trestnímu oznámení.
Jana
30.11.2015 17:44
Jak tak čtu spoustu lidí má stejný problém jako já, stále nevráceny peníze za zrušený zájezd na čerty. Bohužel po rozčilování se na nesprávném místě jsem dostala konečné vysvětlení na reklamační lince "kouzelného" dědy a po dalším vlastním pátrání. Idiotem bych nazvala zejména pořadatele akce který si nehlídal možnou kapacitu lidí kteří mohou čerty jet okouknout. Ze strany CK přišel první e-mail již v době kdy nebylo navíc jisté že se akce opravdu zruší, a došlo k větším zmatkům, Také po tom co došlo postupně k přehazování zodpovědnosti jsem se poradila s právníkem a bohužel slevový portál měl vše podloženo právní analýzou kterou mi můj právník vysvětlil (jednalo se mi o větší finanční částku kterou jsem uhradila, proto jsem využila právního poradenství), CK by měla tuto situaci řešit dá se říci sama. Slevový portál s ní má uzavřenou nějakou smlouvu a finance dostává dle ní nějaký čas před zájezdem, stejně jako my koupí voucherů neuzavíráme smlouvu s nikým, až po uplatnění voucheru jsme klienty CK a ne slevového portálu. Celá tato situace mě odradila od dalších nákupů na slevových portálech ale po domluvě s Kouzelným Dědou jsme si vybrali zájezd jiný, od jiné CK a vše dopadlo v rámci možností dobře. Dle mého názoru jde i o přístupu od zákazníka k lidem se kterými má vyjednávat ať se jedná o sebemíň příjemnou věc!
Jana
01.12.2015 09:11
Zakoupily jsme dva vouchery, přišel nám pouze jeden. Kouzelný děda na emaily neodpovídá, telefony jsou vypnuté, komunikace žádná. Nepředpokládám, že se dočkáme vrácení peněz...
Karel
03.12.2015 10:57
POZOR, POZOR, na CK BALKANTOUR, mega podvodníci, po zaplacení už nezvedají telefony a komunikace vůbec žádná, musím podat trestní oznámení
Hoigerová
04.12.2015 13:36
Stejný problém jako u ostatních. CK Balkantour mi napsala, že ruší zájezd. Na maily nikdo z KD neodpovídá, telefon je hluchý... Ráda bych se přidala k trestnímu oznámení.
Zuzana
07.12.2015 16:44
Dobry den vsem,
jsme na tom uplne stejne, zajezd od Balkantour zrusen, portal nechce vratit penize, ze je po 14ti denni lhute. Dohadujeme se s nimi uz skoro mesic, na COI mi rekli, ze jedine trestni oznameni. Pridala bych se k hromadnemu trestnimu oznameni.
Jana
09.12.2015 01:12
Pozor, jedná se o podvodníky. Klasické letadlo. Až bude dostatek peněz, tak zkrachuje. NEPLATÍ DODAVATELŮM slev. Portál kouzelydeda.cz provozuje společnost DOBROGEM s.r.o. Společnost byla založená v dubnu roku 2015. Základní jmění společnosti je 120 Kč. Společnost stále nemá DIČ (neodvádí DPH). K odvodům se musí podnikatel přihlásit, když jeho příjmy přesáhnou milion Kč. Podle prodejů, které uvádějí na svých stránkách tuto hranici museli překonat už před prázdninami.
Osouch
11.12.2015 13:52
Vraceli jsme voucher, kvůli zrušení zájezdu, nebyla to jejich chyba chápu, ale přes veškerou komunikaci se mi nedaří získat penze zpět, s nimi již nikdy.
Marek
12.12.2015 14:47
Zakoupil jsem 2x zájezd do Paříže na silvestra.. Zájezd byl zrušen, od té doby vůbec žádná komunikace. již jsem zasílal několik emailu. V telefonu mi řekli, že peníze vrátit nelze, že je zájezd koupený déle než 14 dnů. Pokud se mi do týdne neozvou informuji ČOI a podávám trestní oznámení
Pavlína
17.12.2015 12:36
Spokojenost,dekuju za zajezd.
Monika
20.12.2015 14:46
Nejhorší zkušenost! Nikdy víc! Neschopní, nekomunikují.
Růžena
21.12.2015 18:26
Pěkný výlet do Drážďan proběhl teď o víkendou s cestovní kanceláří Europatour
Filip
21.12.2015 23:50
Taky jsme se ted vratili
Martin D.
22.12.2015 12:05
Velký podvod a výsměch , zájezd do Shladmingu na Krampus 21.11.2015 se nekonal , peníze nevrátili, pouze možnost využití levnějšího zájezdu do Salzburgu 28.11.2015, který byl naprostý propadák. Pouze nás tam vlastně odvezl autobus, průvodkyně podala mylné informace a pak zmizela a do 23:00 o ní nikdo nevěděl. Autobus zmizel také. Takže za 1000 Kč místo zájezdu na Krampus do Schladmingu a službu delegáta, pouze zpáteční jízdenka autobusem do Salzburgu.
Martina
25.12.2015 15:26
zájazd do salzburgu na čertov zrušený, komunikácia na bode mrazu podotýkam zozačiatku....neskor keď sa už dohodli dva portály kto ma vrátiť peniaze, pretože nazačiatku sa len vyhovárali jeden na druhého-tak som myslela že sa už ani nedočkám, som sa nakoniec dočkala po 3 mesiacoch od zákúpenia, tesne pred vianociami, takže 2 hviezdičky za úspešné storno, čo by malo byť automatické, keďže to boli moje peniaze....
Venclík
01.01.2016 21:21
Jaký je postup pro získání voušru? Díky
Eva
03.01.2016 18:42
Připojuji se k jiným klientům Kouzelného dědy. Zájezd zrušen CK nereaguje slevový portál také ne. Prosím pokud budete někdo dávat trestní oznámení tak bych se ráda připojila. Přece jim ty peníze nenecháme. Jednoznačně jsou to podvodníci!!!
Rostislav Hladký
06.01.2016 14:43
Nám CK také zrušila zájezd. Portál nám dokonce vrátil finance ikdyž nemusel, protože CK nereagovala
Dejv
07.01.2016 13:58
Zloději a šmejdi..navíc si sem píšou svoje recenze...!
Za mříže s nima !!!
Dejv
07.01.2016 13:58
Zloději a šmejdi..navíc si sem píšou svoje recenze...!
Za mříže s nima !!!
Alex
10.01.2016 22:12
Taky jsme čekali dlouho na peníze ze zrušeného zájezdu. Vše ale je vyřešené a CK nám je nakonec po dlouhých urgencí poslala!
Saška P.
13.01.2016 17:58
Měla jsem problém s CK Balkantour, zrušila mi zájezd. Ale profesionální přístup asistentky z portálu, která mi zařídila odjezd s CK Expressbus. Zájezd se tedy uskutečnil i v tom stejné termínu, který jsme si vybrali
Olddřích69
13.01.2016 18:01
chceme si zakoupit kupon do madasrka. Jsou tam pekny nabidky. Byl uz nekdo pres tento portál?
Jitka
14.01.2016 08:18
!!!! Zloději a podvodníci !!! Začátkem listopadu jsem nakoupila 3 vouchery na adventní zájezd do Pařiže - odjezd 10.12., týden před odjezdem CK zájezd zrušila. Dva dny marná snaha dovolat se na telefon - reklamace, pak několik hovorů s "Ondrou " z reklamací ..... 8.12. mi uznali reklamaci s tím, že bude vyřešena v zákonné lhůtě. Nyní 14.1.2016 po dotazu, že nedorazily peníz na účet mi sdělil, že mi žádné peníze nevrátí, že je mám chtít od cestovky. S tou jsem mluvila ihned po zrušení zájezdu, a ta peníze od Kouzelého dědy neměla !!!! Pokud bude někdo podávat hromadné trestní oznámení - ráda se přidám ( bartova.jity@seznam.cz)
Iva
18.01.2016 10:13
Doporučuji vinařskáý pobyt ve Valticích - Rendez Vouz
Jaroslava
19.01.2016 17:04
Mám stejnou zkušenost jako Jitka výše, nevím co dělat, vzalo mi to veškerou chuť a důvěru. Jsou horší než šmejdi.
Lola44
19.01.2016 22:08
Ja mam s nima dobry zkusenosti. Boleslavska CK mi zrusila termin. A portal mi vratil penize. Portal asi nemuze za to, ze cestovni kancelare rusi zajezdy. Ne penize jsem nejakou dobu cekala. Pak mi je poslali. A ja si vybrala zajezd s Expresbusem
Bret
03.02.2016 12:37
Šmejdi a zlodějové...píšou si sem i svoje recenze...samozřejmě pozitivní .
Katka
03.02.2016 16:28
Bacha, vážně nekupujte!!! Inteligentní člověk vidí, že kladné recenze jsou skoro všechny vymyšlené, jako z reklamních letáků...
Vyjádření jedné z cestovek:
Vážení klienti,
dovolte mi,abych Vás obeznámila se vzniklou situací v CK Balkantour.Je nám to velice líto, ale vzhledem k tomu, že slevové portály Kouzelný děda.cz a Berslevu.cz přes které jsme prodávali zájezdy nám do dnešního dne nezaplatili peníze za vouchery z odjetých zájezdů a již několik měsíců s námi nekomunikují a nezvedají telefony,nejsme schopni řešit situaci ohledně vrácení peněz za zrušené zájezdy.
Naší CK byla koncem října paní Šárkou Marákovou-Trunečkovou zablokována emailová adresa rezervace-balkantour@seznam.cz.Z toho důvodu jsme nebyli schopni reagovat na Vaše emaily.Na tuto paní jsme za její podvodné jednání a pokus o vytunelování CK podali trestní oznámení a žalobu k soudu. Tato paní rozesílá klientům cestovní smlouvy CK Balkantour na kterých změnila číslo účtu na svoje. Proto Vás žádáme, aby jste na číslo účtu 182327118/0600 neposílali žádné peníze.
Chtěli bychom Vás požádat, aby jste všechny Vaše dotazy a požadavky posílali na emailovou adresu balkantour@seznam.cz Dále bychom Vás chtěli varovat před slevovým portálem Berslevu.cz a Kouzelný děda.cz.Nekupujte jejich vouchery, protože nevrací peníze klientům za zrušené zájezdy, naší CK nezaplatili za realizované zájezdy., naopak Kouzelný děda nadále prodává zájezdy naší CK a inkasuje peníze, aniž by měl s naší CK podepsanou smlouvu na prodej těchto zájezdů.
Vzniklou situaci řešíme ve spolupráci s PČR a budeme Vás o průběhu informovat emailem. Děkujeme Vám za pochopení.
CK Balkantour.
Milan
03.02.2016 17:24
Taky jsem naletěl Kouzelnýmu dědku,bude to muset vyřešit PČR,než na ty hovada naskáčou další....
Martina
06.02.2016 18:01
Taky jsem naletela pres CK Balkatnour.Odlozili mi uz dvakrat termin zajezdu a pak se neuskutecnil. KD mi po dvou vyzvach vratil penize, ikdyz mi nutili at si vyberu neco jineho z jejich nabidky. Vice uz nakupovat nebudu na zadnym portale.
Jan
08.02.2016 10:06
Taky jsem neletěl opravdu Kouzelnému dědkovi, nejde mi tak o peníze ,ale o jednání ,že neberou telefony a když tak stále mlží ,že je vše v pořádku .Jestli dostanu zpět peníze to taky nevím.Často využívám slev ,ale z tímto jsem se ještě nesetkal. PROTO VELKÝM OBLOUKEM SE VYHNOUT TAKOVÉ SPOLEČNOSTI CO SI DĚLÁ Z LIDÍ ŠOUFKY A URČITĚ DÁM ZPRÁVU ČOI ,ABY CELÉHO KOUZELNÉHO DĚDU VYŠETŘILA....
Dan
08.02.2016 19:19
U cestovní kancelaře Balkantour mi zrušila zájezd. Kdybych si sám nezavolal a nechtěl cestovní smlouvu, tak se to možná ani nedozvím. Operator mi z portálu nabídl jiný zájezd. Neměl jsem zájem. Musel jsem se 3 x připomínat o svoje peníze. Nakonec mě je poslali po 20ti dnech od reklamace s tím, že mají nárok řešit reklamaci dle zákona až 30 dnů. Tak sem nakonec rád, že vše dobře dopadlo
VLasta Míč.
08.02.2016 19:42
My jezdíme jen do hotelu a vše v pořádku. Tady jsem ještě nekupovala. Nejspíš to ani zkoušet nebudu.
Karel
08.02.2016 21:19
Peníze mají, ja voucher ne a na nic nereaguji. Naletel jsem podvodníkům...
Honza
09.02.2016 11:59
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NENAKUPUJTE U KOUZELNÉHO DĚDY !!! Je to banda podvodníků, kteří dluží zákazníkům za zrušené vouchery, cestovkám za provedené služby, a ti zas díky tomu dopravcům !!! Většina všech cestovek už od od nich odešla. Portál nekomunikuje mailem ani telefonem !!!
Jana
09.02.2016 23:45
Hrůza, hrůza, hrůza! Na Kouzelnydeda.cz nikdy nic nekupujte! Koupili jsme si voucher na valentýnský zájezd do Paříže (zájezd v únoru 2016), zaregistrovali jsme se u CK Metal-Frut, slíbili že pošlou detailnější informace o zájezdu, až se bude blížit. Místo toho jsem od nich pár dnů před plánovaným odjezdem obdržela šokující telefonát, že bohužel nemůžou pro nás sestavit cestovní smlouvu, protože jim Kouzelnydeda ještě neposlal peníze za vouchery. A že to není poprvé a že už jim Kouzelnydeda dluží půl milionu Kč. Neberou jim telefony, mně taky ne, už se s nimi prý soudí. Teď nevím, jestli do Paříže vůbec pojedeme, kdo nám má vrátit peníze... Cestovka říká, že nám to má vrátit portál, portál neříká pro jistotu nic, ale v podmínkách mají uvedeno, že peníze vrací jen do 14 dní od zakoupení, což už v našem případě je déle.
T. Alík45
10.02.2016 09:59
S CK Mettal jsem kdysi dávno jel do Paříže přes jiný portál. Mají otřesný autobusy. Jsou starý a hrozí, že někde zůstanete na půl cestě. My naštěstí dojeli v pořádku, ale už nikdy víc
Jana
10.02.2016 11:56
Když jsem si nakoupila voucher u KD zájezd do Paříže, tak se mi stalo že mě CK odmítla, ikdyž jsem měl správně obdržet cestovní smlouvu, tak měli pro mě nesmyslný výmluvy. Následně jsem volala na infolinku do portálu. A tam mi vysvětlili, že přestávají spolupracovat s problémovými cestovkami. Mají mezi s sebou obchodní spor, který nás zákazníky nemusí zajímat To že CK dělají problémy a nechtějí lidi odbavovat, posouvají termíny kvůli neobsazenosti tak to chápu.
petr
02.03.2016 19:56
Chci varovat obchodní partnery tohoto portálu ,peníze mi neproplatili a žádná komunikace s nima.ještě že je více portálu které řádně plní.
KOUZELNY DĚDA už nikdy !!!!!
TAROC
06.03.2016 15:59
Vážení,
už mě to nebaví Vás neustále upozorňovat, že by jste si v podnikání měl plnit základní povinnosti.
Naposled Vás žádám o vystavení účetního dokladu za řádně zaplacený pobyt, Vámi nabízený na stránkách www.kouzelnydeda.cz
Na tento účet 107-9549990217/0100 byla dne 22.2.2016 poukázána částka 2.999,- Kč s DPH.
Pokud tak neučiníte do středy 9.3.2016, nahlásíme Vás na finanční úřad v Praze 10 jako nesolidní podnikatelský subjekt.
O
DOBROGEM s.r.o.
Řipská 1445/6, Vinohrady, 101 00 Praha 10
ALENA MAKOWSKÁ, dat. nar. 16. dubna 1964
Valtická 4106/15, Židenice, 628 00 BrnoBROGEM s.r.o.
IČ: 03740153
Řipská 1445/6101 00, Praha 10
Radovan Vaculík
Martina
11.03.2016 09:46
V termínu 10. - 13. 2015 jsem si s kamarádkou zakoupila voucher na zájezd na vánoční trhy do Paříže. CK Balkantour, která zájezd nakonec nepořádala, což jsem si musela zjistit sama, protože jsem neobdržela informace k odjezdu, se od případu distancuje. Peníze od portálu neobdržela, což mi potvrdila i telefonistka portálu KD, doslova řekla, že peníze posílají pár dní před zájezdem. Peníze tedy zůstaly portálu. Komunikace s portálem je velice slabá, neodpovídají nebo stále dokola žádají informace o voucheru, které už dávno mají a navíc se tam nemůžu dovolat celý měsíc. Prosím tedy všechny, kteří si tento stejný zájezd zakoupili, aby mě kontaktovali na mchasakova@gmail.com - budu kontaktovat právní poradnu. Čím více nás bude, tím lépe. Nehodlám to vzdát.
Viktor
16.03.2016 23:03
Poslední 4 recenze byly napsány v rozpětí 4 minut, vsechny jsou kladně, teda si je KD napsal sám. Doporučuji vyhýbat se tomuto portálu, vypadá že je těsně před krachem. Neplatí peníze CK a ani neřeší storna svých zákazníků.
Napálená zákaznice
22.03.2016 17:02
Je to klasický letadlo, vyberou peníze, nic se neuskuteční, nebo jen opravdový zlomek. Podali jsme trestní oznámení, prosíme všechny aby šli okamžitě na policii a oni si to pospojují, v tomto případě je uplně zbytečné komunikovat s portálem, nikam to nevede. Píší si vlastní komentáře, negativní okamžitě mažou, je to účelově založená společnost pro podvody.
Karolína
23.03.2016 00:29
Kdyby byla možnost jiného hodnocení, jdu do mínusu. S portálem "kouzelný děda" mám jen ty nejhorší zkušenosti! Nevrací peníze za neuskutečněné zájezdy (ze strany slev. portálu), neplatí ani dokonce svým partnerským cestovním kancelářím, prostě absolutní tragédie. Dokonce je zřízena na facebookovské stránce "Nevrácené peníze ze slevového portálu Kouzelný děda" s více než 60 uživateli!! Opravdu varuji kohokoliv, kdo s nimi přijde do kontaktu.
Jarmila
31.03.2016 23:29
Zakoupila jsem 2 vouchery na pobyt v rakouském hotelu, rezervovala jsem si termín na květen a včera mi z hotelu přišel mail, že moji rezervaci ruší, protože jim Kouzelný děda nezaplatil. Telefon na slevovém portálu nikdo neber, na maily neodpovídají. Budu to řešit právní cestou.
Honza
05.04.2016 15:15
Již 2x jsem zasílal reklamaci zakoupeného poukazu - nabídka neodpovídala realitě. Ubytovatel chce připlatit 500,- Kč/noc za WC a sprchu na pokoji. Reklamace stále bez odpovědi. Nedoporučuji!
Michal
11.04.2016 12:40
Nejhorší portál co existuje. Jsou s nimi jen problémy, nechtějí vrátit peníze, pořád jen slibují a nic se neděje. Už nikdy si tady nic nekoupíme. Rozhodně NEDOPORUČUJI!!!
Beastie Boys
14.04.2016 16:37
Zadny problem jsem nemel - nechapu to, co tu ctu..
eva k
17.04.2016 18:05
Nic nekupovat mě dluží peníze již 1/2 roku za neuskutečněný zájezd. Pokud kdo z Vás podal trestní oznámení ráda se přidám. Je to sice jen 2500,- ale pro mě to jsou nemalé peníze.
Nela
21.04.2016 16:05
Druhy voucher zakoupen a opet vse probehlo hladce, dekuji
Ištvan
27.04.2016 12:34
Těšíme se na zámecký hotel, kde jsou paradní cyklostezky směr Brdy
Martin
29.04.2016 14:49
Tragédie! Zaplacený voucher, leč nezaslaný. Komunikace bídná, nic neříkají tlachy "na reklamaci pracujeme, vyřídíme ji v co nejkratší době". Ti, kdo zde obdrželi voucher, zřejmě měli velké štěstí. Každopádně doporučuji zde NIC NENAKUPOVAT!
Martin
29.04.2016 16:56
Je férové dopsat, že dnes odpoledne jsem voucher obdržel. Škoda, že si prodlevami web sám ubližuje a komunikace směrem k zákazníkovi že není intenzivnější.
Rocco
05.05.2016 09:18
Kupoval jsem zde dvakrát. A dvakrát mi voucher spadl do spamu. Tak snad ses tam Martine podíval dřív, než si napsal tento těžce ublíženej komentář ;)
Kateřina
04.10.2016 23:31
Stačí pouze jedno slovo a to podvodníci, měli jsme jet do zábavného parku a nikdo nám nedal žádné informace a od té doby nereagují. Podáváme trestní oznámení.
JANA
06.10.2016 09:41
Stejné jako u všech ostatních,již 2 měsíce čekám na peníze za zrušený zájezd. Také budu řešit právní cestou .A když tak čtu ty recenze ,tak už ty peníze neuvidím asi nikdy.
Leona
10.10.2016 16:51
Dobrý den, zakoupila jsem si u slevového portálu kouzelný děda voucher na víkendový pobyt na Šumavě v CHKO. Asi tak 3 dny před odjezdem mi přišel email o havarijní situaci v hotelu, kde se pobyt měl uskutečnit. V emailu stálo, že mám nárok na navrácení celkové částky, kterou bych měla obdržet do 14 dnů. Je to už 2 měsíce a stále mi nic nepřišlo, ted už se ani nemohu dovolat na jejich kontaktní telefon, který uvádějí na stránkách a po emailech mě stále píší, že ještě nemají přesný termín z účetního oddělení, kdy peníze odešlou. Rozhodla jsem již k jiným krokům a to informovat ČOI. za mě tedy této stránce dávám palec dolů a rozhodně jí nedoporučuji.
Alena
11.10.2016 20:57
Dobrý den paní Leono, já řeší stejný případ jako vy. I nám už 2 měsíce dluží KD peníze za pobyt pro dva na Šumavě. Poslali mi akorát voucher zdarma v hodnotě 2000,- na pobyt pro dva v Praze v sauně (což si myslím, že sejně neproběhne). Nám dluží 4000,- Prosím ke komu se mohu připojit s trestním oznámením nebo stížností na ČOI kontaktujte mne na alca.tehlova@seznam.cz děkuji
Alena
11.10.2016 21:00
na www.hromadnezaloby.cz vytvořím hromadnou žalobu kam se můžete všichni připojit a začne se to řešit
Radka
12.10.2016 14:15
Dobrý den, také mám špatné zkušenosti. Zakoupila jsem 10 voucherů na zájezd do Osvětimi termín 10.9.2016 a 3 dny před odjezdem, byl termín zrušen. Vouchery jsem stornovala a bylo mi odpovězeno,že reklamace byla uznaná v plné výši a že peníze vrátí do 30 dnů. Peníze mi vrácené nebyly, dovolat se nejde. Řeším to ještě přes maily a pokud peníze nevrátí, tak podávám trestní oznámení jelikož mají vracet přes 6 000,- Kč. Takže pokud se bude chtít někdo přidat, jsem z Olomouce.
Martina
12.10.2016 22:16
Podvodnici!Pobyt na Sumave nam zrusili par hodin pred nastupem do hotelu z udajnych technickych duvodu.Na vraceni penez jsme cekali cca 2 mesice.Po nekolika urgencich mi poslali voucher na welness do Prahy.Takze Kouzelny deda nikdy vic!
Helena
16.10.2016 19:48
V pátek jsme měli nástup v hotelu Žakova Hora. Hotel zavřený a na dveřích vzkaz ,že je pokažený bojler.
A to jsme jeli 350 km.Museli jme se vrátit.Email nám poslali ve čtvrtek v 11.3O hod. A to jsem už nebyla na počítači.Psali,že vrátí peníze nebo prodlouží voucher na rok 2017.
Tak lidičky tady nic nekupujte.
michal čapek
18.10.2016 14:30
otřesné,koupil jsem 5 zájezdů a cestovka je zrušila,29. den mi ck (po několikátá telefonické urgenci) sdělila že reklamaci předává portálu,ti mi zase dali další 30-ti denní lhůtu,dle komunikace bych řekl že se jedná o jednu a tatáž firmu takže zcela jasné záměrné zdržování vrácení peněz...
Jana
19.10.2016 16:08
V neděli jsme měli nástup v hotelu Žakova Hora. Hotel zavřený a na dveřích stále vzkaz ,že je pokažený tento týden bojler. Ale místní nám potvrdili, že je hotel už od léta uzavřen!!! Email nám nikdo žádný neposlal a dovolat se ani do hotelu ani do KD samozřejmě už čtvrtý den nemůžu.
NIC NEKUPOVAT!!!!!!!!!
Dáša
21.10.2016 14:28
Dcera s přítelem měli ode dneška zaplacený pobyt v hotelu Žákova Hora a na dveřích byl ten vzkaz o pokaženém bojleru. Telefon nedostupný, hotel zavřený. Nikdo jim neposlal žádné oznámení, mail či sms. Jeli přes 300 km. Takže jedině www.hromadnezaloby.cz. Tady je o Kouzelném dědovi článek z MF Dnes ze 4.10.2016 http://ekonomika.idnes.cz/trestni-oznameni-na-portal-kouzelny-deda-f1p-/ekonomika.aspx?c=A161003_183251_ekonomika_fih
NIC NEKUPUJTE!!!!!!!!
Leyla
22.10.2016 14:24
Kouzelný deda - Nikdy viac! S priateľom sme si zakúpili pobyt na Šumave v hoteli Woodstone, našu rezerváciu ale zrušili - údajne kvôli poruche kotla. Prišiel mi e-mail že máme nárok na vrátenie peňazí a že mi do 14 dní budú vrátené, čo sa ale nestalo. Čakám už 2 mesiace, ich reklamačné oddelenie takmer vôbec nekomunikuje so zákazníkom, telefón vôbec nedvíhajú. Navyše ako som sa dozvedela - Hotel Woodstone vôbec neexistuje, a ktovie koľko takýchto falošných hotelov ponúkajú : http://ekonomika.idnes.cz/problemy-portalu-kouzelny-deda-d3v-/ekoakcie.aspx?c=A160913_143246_ekonomika_fih
Takže ja by som cez KD už určite nikdy nič neobjednávala.
Lucie
25.10.2016 15:43
Nedoporučuji,je to jeden velký podvod,zakoupila jsem voucher a když jsem chtěla rezervovat pobyt,zjistila jsem,že hotel již více než rok nefunguje,telefonní čísla jsou neplatná,na emaily nikdo nereaguje stejně tak na zprávy posílané na fcb.Po celé republice jsou stovky okradených.
Velice nespokojený zakaznik
28.10.2016 14:58
Určitě nic nekupovat!!!!
Taky budu dávat trestní oznámení na PČR.
Iveta
29.10.2016 13:29
Kouzelný děda je podvod! Okradli již stovky lidí! Prodávají vouchery do neexistujícího a dále do zrušeného hotelu. Nic od nich nekupujte, už je na ně podáno několik trestních oznámení!
Petra Taičmanová
03.11.2016 19:45
čekám peníze a stále nic !!!!
Petr
04.11.2016 08:56
Podobná negativní zkušenost se slevovým portálem Kouzelný děda - neuskutečněný pobyt v hotelu Žákova hora. Naštěstí nám se alespoň z hotelu ozvali a pobyt 2 dny před nástupem zrušili, takže jsme nemuseli absolvovat zbytečnou cestu. Portál stále slibuje, že peníze vrátí, ale kde nic tu nic. Podáváme trestní oznámení na Policii ČR.
Irena
04.11.2016 12:59
Je to banda zlodějů,jen nás tahají za fusekli. Čekám na vrácení peněz, leč marně. Trestní oznámení jsem již podala, nic platné. Pochybuji, že v tom policie něco podnikala,protože se prý špatně prokazuje, že jde o trestní čin. Jako jednotlivec nezmůžeme vůbec nic. Hromadnou žalobu asi zatím nikdo nepodal.Ráda bych se přidala!
Veronika
04.11.2016 20:11
28.10.jsme měli nastoupit wellness pobyt do hotelu Žákova Hora, 25.10. mi došla sms, že vzhledem k technickým a personálním duvodum jsou nuceni náš pobyt zrušit. Na e-mail zatím reagují a slíbili mi, že do 30ti dnů peníze vrátí. Počkám, ale pokud nepošlou, určitě podám trestní oznámení. Případně se ráda přidám k hromadné žalobě.
Petra
05.11.2016 17:01
Zítra jsme měli nastoupit do hotelu Žákova Hora a dnes nás někdo varoval, že už to bylo včera v nějaké televizní reportáži, zkoušeli jsme tam volat a nic, takže tam nejedeme...Jesli jste dal dohromady hromadnou žalobu, tak se připojíme...
Danny
05.11.2016 18:29
Pozor na kouzelnyho dedu, jsou to podvodnici - pani Makowska s rodinou z Brna, nektere hotely ktere nabizi jsou zapsany na rodinne prislusniky a jedou v tom vsichni, prodavaji i kdyz vedi, ze k zajezdu nikdy nedojde.
Michaela
06.11.2016 06:18
31.10, jsme měli s přítelem nastoupit do hotelu Žákova hora a když jsme po 350 km dorazili na misto, tak jsme zjistili, že hotel nefunguje, od místních jsme se dozvěděli, že hotel nefunguje a je to jeden velky podvod. Na telefon a ani e-mail nereagují. Podáváme trestní oznámení.
Alena Niklová
07.11.2016 08:58
UŽ NIKDY VÍCE, JSOU TO PĚKNÍ PODVODNÍCI, VYBRAL OD LIDÍ PENÍZE TO ANO....NEJEŽ, ŽE WELNES POBYT NÁM HOTEL ZRUŠIL, ANI NÁM TO NEDAL NIKDO VĚDĚT, DOVOLENÁ V PRDELI, PENÍZE TAKY, TŘIČTVRTĚ ROKU JSME ČEKALI NA VOLNÝ TERMÍN, ČLOVĚK SE TĚŠÍ A PAK TOTO, PENÍZE MAJÍ VRACET DO 30TI DNŮ, UŽ JE TO MĚSÍC A NIC SE NEDĚJE....HAZLOVÉ JSOU TO , NIC JINÉHO!!!NEKUPOVAT OD NICH NIC!
Jiří
07.11.2016 19:45
Katastrofa, zakoupil jsem přes Kouzelného dedu pobyt v Chorvatsku. Po ověření dostupnost bylo vše již zadané a obsazené, ale portál stále prodával již obsazený pobyt i termín.
Druhy den po uskutečněném zaplacení a získání voucheru jsem požadoval navrácení platby. Bylo slíbeno, že do 30 dní vrátí peníze na můj účet. Bohužel stále nic se neděje. Jsou to podvodníci. Hodnotil bych je 0 případně -5
Břeťa
08.11.2016 15:32
Tak jak to tady čtu, tak jsem naletěl. Letos na jaře jsme si koupili s manželkou vysněné volno v Grandhotelu Woodstone a již 3 měsíce řešíme vrácení peněz. Také jsem obdržel jako omluvu voucher do sauny v Praze.
Co s tím? Poradíte někdo? Má vůbec žaloba smysl?
Martina
09.11.2016 14:21
Já mám jet s dětma na čerty do Rakouska 26.11..Chtěla jsem se opět podívat na podrobnosti ohledně odjezdu a nikde nic....Volala jsem na raklamační a neberou a tak nějak se obavam že jsem nalítla nevím co ted :-(..........Napišu jim ještě mejl. Asi to vidím na trestni oznámení.....
Tereza
11.11.2016 10:31
Rozhodně nic nekupovat!!!!!!!! Byla to velká chyby. Zakoupily jsme s přítelem voucher na ubytování na Šumavě. Tři dny před odjezdem nám pobyt zrušili. Na e-maily ani telefonáty nikdo z hotelu ani slevového portálu nereagoval. Když se konečně ozval slevový portál, slíbil, že mi peníze vrátí do deseti maximálně třiceti dnů. Dnes je to již čtyři měsíce a peníze nikde...všechny telefony nedostupný a na e-maily nereagují. Je nějaká možnost jak se proti tomu bránit??
Tereza
11.11.2016 10:37
Teď koukám, že pan Břeťa má úplně ten stejný problém jako já. Jak se dá bránit? Mám podat trestní oznámení? Nebo už se podala ta hromadná žaloba. Prosím pokud kdokoli cokoli ví napište mi na e-mail. Terka.ewq@seznam.cz
Šárka Urbánková
14.11.2016 15:54
Zdravím všechny,
bohužel i já jsem přišla o peníze, zakoupený zájezd se nekonal a peníze mi dosud nevrátili od (14.9.2016) všechny telefony jsou vypnuté a na mail nikdo neodpovídá. Zítra se jdu poradit k právníkovi...
Zuzana Blechová
15.11.2016 09:38
Na portálu kouzelný děda jsem zakoupila voucher do Saunového světa Na Harfě když jsme chtěli voucher uplatnit, tak nám bylo řečeno že portál Kouzelný děda je PODVOD a částku za voucher jim portál NEUHRADIL. Nelze se na portál dovolat, jedno číslo je dokonce odpojené. Nikomu nedoporučuji!!!!!
lilly
16.11.2016 14:31
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ PRO TY, KTEŘÍ UVAŽUJÍ O SPOLUPRÁCI SE SLEVOVÝM PORTÁLEM NÁKUP V AKCI!!!!!!!!
Jsme ubytovací zařízení , které mělo akci přes slevový portál NÁKUP V AKCI v měsících 4-8/2016, a bohužel do dnešního dne nám tato akce nebyla ze strany portálu proplacena z důvodu, že společnost provozující tento portál nemá finanční prostředky na zaplacení již proběhlých akci.
Petra Pravdomluvná
18.11.2016 20:39
Chtěla bych upozornit na podfuk, který na mne čekal na stránkách Kouzelnydeda.cz!!!!!
Zakoupila jsem na zmíněných stránkách poukaz v hodnotě 3 000 Kč, pro mé rodiče ve Spálem Poříčí v Zámeckém hotelu Ve Dvoře s různými relaxačními procedurami.
Rezervace přes email proběhla v pořádku, problém nastal, když rodiče přijeli na výše zmíněné místo.
Zámecký hotel nebyl tam, kde měl být a navíc nebyl ani otevřen!!!!
Nikde nikdo.
Takže moji úžasní rodiče, kteří si zasloužili jen to nejlepší skončili na policejní stanici, kde jsme 3 hodiny dávali dohromady patřičné dokumenty!!!!!!!!
Navíc se tam dozvěděli, že tato firma má nejméně další tři "hotely" z toho jeden vůbec NEEXISTUJE!!!!!!
Takže jsem okradená o tři tisíce a pravděpodobně je už nikdy neuvidím.
Nerada bych, aby se někdo další nechal takto napálit.!!!!!
hana
20.11.2016 20:50
Koupili jsme od Kouzelného dědy woucher na relaxaci v relax centru (romantický balíček, sauny, vířivka, masáž). Dozvěděli jsme se na místě, že Kouzelný děda služby u provozovatele relax centra nezaplatil, rozprodával prý wouchery na služby, ale služby u poskytovatele nehradil. Poskytovatel nám nabídl část služeb přesto využít, ale z toho, jak se to celé s Kouzelným dědou odehrálo, jsme rozhodně neměli dobrý pocit. Takže nedoporučujeme, dejte pozor, Kouzelný děda je šméčko.
Zuzana
23.11.2016 09:14
Manžel dostal poukaz od Kouzelného dědy na pobyt v Zámeckém hotelu ve Spáleném Poříčí od našich přátel k narozeninám v květnu.
V polovině září jsem pobyt zarezervovala na víkend v listopadu a to mi byl pobyt potvrzen. Paní Eva, jak se podepsala, chtěla vědět, jestli chceme pokoj de-luxe, nebo standart. Od pondělí se snažíme dovolat na tel.číslo na voucheru, psát e-maily na Zámecký hotel a samozřejmě odpovědˇ žádná. Telefon je nedostupný. Kouzelného dědu tedy raději obejděte obloukem, peníze Vám opravdu odčaruje
Marek Hruška
23.11.2016 11:16
takže taky jsem naletěl, wellness týden předem zrušili a jako kompenzaci poslali voucher na nějakou masáž (na což jim z vysoka s...!) a peníze co slíbili vrátit furt nikde, a to se táhne už od srpna. byl jste už někdo na adrese kde tyhle šmejdi sídlí? jinak bych se připojil k hromadné žalobě, necelých 5 tkč jsou taky peníze a i když o ně asi příjdu, nebude to zadara!
David
23.11.2016 13:56
PRO VŠECHNY !!! JDĚTE TO PROSÍM NAHLÁSIT NA POLICII. BYL JSEM TAKÉ, A ZATÍM JE NÁS HODNĚ CO PÍŠÍ VZKAZY A MÁLO CO NAHLÁSILI TRESTNÍ OZNÁMENÍ. JE NUTNÉ I SEBEMENŠÍ ČÁSTKU NAHLÁSIT. JE TO DŮLEŽITÉ PRO POLICII ABY MĚLI DOSTATEK DŮKAZŮ. MOC VÁS VŠECHNY PROSÍM. PRO PÁNA Z DNEŠNÍHO DNE: NA ADRESE SAMOZŘEJMĚ NIKDO NENÍ. BYLA I REPORTÁŽ NA ČT V POŘADU ČERNÉ OVCE Z KRAJE LISTOPADU.
Jana
24.11.2016 11:59
Nedoporučuji. Koupila jsem si pobyt, který mi byl ze strany hotelu zrušen. Peníze mi měl vrátit portál, ale nevrátili. Už je to 2 měsíce a nemám ani peníze ani pobyt!!!§
Jaroslav Frdlík
24.11.2016 13:24
JSOU TO ZLODĚJI! JEDNA RODINA - SPOLEČNOAT DOBROGEN!!!! JE PODÁNO NĚKOLIK TR. OZNÁMENÍ - JSOU TO PODVODNÍCI!!! KRYJÍ SE NAVZÁJEM - OSOBOU BLÍZKOU. ZAPOMEŇTE NA SLEVY - CHTĚJÍ JEN PENÍZE - VÍM, JAK Z NICH PENÍZE DOSTAT - DOSTAL JSEM JE DO 4 DNŮ, JEN DÍKY TOMU, ŽE JSEM MĚL DŮKAZY - NEJEN HOVORY, MAILY, KOMPLETNÍ MATERIÁL, BOHUŽEL ALE POLICIE TAKY NEPRACUJE JAK MÁ - MĚLI BY MÍT ZAKÁZANOU ČINNOST V ČR. já podla tr. oznámení 1.7. - a poškození stále přibývají!!!
milena
27.11.2016 10:48
také jsem byla okradena.peníze nevrátily.Jsou to šmejdi a chci se připojit k hromadné žalobě.
Lenka Kralova
27.11.2016 23:11
Dnes jsem mela nastoupit na na pobyt v hotelu Zakova Hora.Samozrejme zavreno a telefon nedostupny.Podala jsem trestni oznameni a vratila se 200 km zpatky domu...super zacatek adventu
Veronika
29.11.2016 14:11
Také marně čekám na vrácení peněz za uznanou reklamaci. Pokud by někdo podával trestní oznámení, přidám se. Dostal už někdo peníze zpět??
Sandra
30.11.2016 06:55
Dobrý den, jsme na tom s kamarádkou stejně, zájezd nám zrušily, ale bohužel peníze nemáme už 3 měsíc, u mě nereaguje už ani cestovka, všechny telefony nedostupné, jdu podat TO. Super pěkný dárek pod stromeček. A přitom jsme od nich byly asi už 2x a bylo vše v pořádku.
Honza
30.11.2016 09:31
Zdravím, čekám již 3 měsíce na vrácení peněz za pobyt. Samozřejmě do teďka jen výmluvy ze strany KD, děláme maximum pro to, aby Vám byli vráceny peníze. Kecy! Podávám také trestní oznámení! Parchanti!
Jarka
30.11.2016 09:39
Dobrý den,i mě se povedlo naletět.Přidala bych se k hromadné žalobě pokud bude někdo podávat.Jsem z okresu Kladno.
Hanka
02.12.2016 07:51
Také zdravím čekáme na peníze za storna už taky pěkně dlouho. Jsem velice nespokojená, to jsou porád jen sliby a peníze nikde. Už toho mám vážně dost.
Eva Čermáková
04.12.2016 15:05
Dobrý den,nyní jsem se dozvěděla,že jsem bohužel naletěla....také jsem si chtěla ověřit romantický pobyt...měl to být dárek pod stromeček..a bohužel...připojím se také k hromadné žalobě...jinak to asi nepůjde....
milena
05.12.2016 15:28
Lidičky nestěžujte si tady a jděte podat trestní oznámení na PČR.Dnes jsem tak učinila.Věřte,že nás přibývá.
Lucka
06.12.2016 06:20
taky mi bylo podezřelé, že odpovědi z kouzelnydeda.cz a zajezdypoevrope.cz přicházejí kolem jedné ráno zhruba deset minut po sobě. Napadlo mě, že je to stejná firma. Bohužel pozdě a už přes dva měsíce z nich tahám peníze. Nereagují. Prosím o odkaz na hromadnou žalobu, kam se můžeme přidávat. Lucka
milena
06.12.2016 07:40
na policii mi řekli,že hromadná žaloba není,musí každý sám podat trestní oznámení.Proto nečekejte a jednejte.Šmejdi musí skončit.Přece se nenecháme okrádat.
Jirka K.
07.12.2016 10:36
Tak jsem také naletěl...necelých 24h před příjezdem nám z penzionu Žakova hory oznámily formou sms ať nejezdíme...cituji:
Dobrý den, vzhledem technickým a personálním důvodům na našem hotelu jsme nuceni zrušit Váš pobyt. V tuto chvíli probíhají jednání s budoucím majitelem hotelu o podobě jeho provozu a nejsme schopni nyní realizovat pobyty. Velice se omlouváme za způsobené problémy. Tato situace nás mrzí. Pobyt je možné přesunout či Vám vrátit částku za voucher....
Na to mi odepsali z Kouzelnýho dědy, že mi po sdělení některých údajů vrátí částku na základě reklamace do 30 dnů...Lhůta utekla a peníze?!?!?! Správně...ještě je nemám!
Na emaily nereagují a telefon je nedostupný...
Marek
11.12.2016 13:09
Podvodnící nic jiného, taky jsme naletěli... telefony vypnuté a na email nám původně přišlo, že nám voucher prodlouží, protože jsou plně obsazený. Chtěli jsme po nich nový voucher s prodlouženou platností s tím, že si termín rovnou rezervujeme, i když už jsme tušili, že v tom už něco je...Chtěli jsme i kontakt, na který se jim dá dovolat a nic... Od té doby už nám nikdo ani neodepsal, nikdo na nic nereaguje... Zkoušeli jsme to asi půl roku...
Pokud je někde možnost té hromadné žaloby, rádi se připojíme... Přemýšlíme i nad trestním oznámením, otázka jestli to má cenu...
Michaela
12.12.2016 09:28
Dobrý den,
jsem stejný případ, jako p. Jirka K. Dnes jsem podala podnět na ČOI a půjdu na i na PČR. Všichni, kdo přišli o peníze podejte žalobu!
Zita
12.12.2016 09:33
kam se mám obrátit poradte dluží mě peníze a nechtějí je vrátit ....
Michaela
12.12.2016 10:37
Zita - Musíte podat trestní oznámení!
Jaroslav Frdlík - jak jste z nich peníze dostal? Děkuji.
Natalia
14.12.2016 13:51
Tato familie jeste provozuje sauny na Harfe v Praze. Byla jsem tam spokojena ale po zjisteni, ze to patri provozovatelum KD to rozhodne nadale nebudu podporovat a navstevovat.
http://www.lidovky.cz/zkazena-dovolena-a-problemove-reklamace-poskozeni-zaluji-slevovy-portal-o-statisice-goe-/zpravy-domov.aspx?c=A161019_155822_ln_domov_jko#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_domov&utm_content=main
Žaneta
15.12.2016 12:10
Dobrý den,
dostal už někdo peníze zpět? Pokud ano jak na ně?
Jarka
15.12.2016 12:28
Bude-li někdo podávat trestní oznámení,přidám se.
Jsem z okresu Kladno.
Monika
15.12.2016 21:34
Nedoporučuji!!!!! Den před odjezdem zájezd zrušen, komunikace v pořádku, ale jen samé slibování, že peníze vrátí a už je to pres 2 měsíce a nic! :( :( :(
Je vás tu hodně, co přišli o peníze -chtělo by to začít nějak spolecně řešit a dát k soudu, ať nejsou další a další poškození a tihle zloději za to zaplatí...
marcela
18.12.2016 13:33
tak to vše ted čtu a přišla jsem na to že jsme nakoupili s dětma 4 poukazy po 3000 a asi nemá cenu čekat že někam pojedeme a nemužu uvěřit tomu,že se jich nepodařilo ještě potrestat když se zná jejich číslo učtu a je už tolik žalob
Aneta
20.12.2016 15:12
Zloději svinští!! dnes jdu případ nahlásit na policii ČR. To jsou hezké Vánoce opravdu .... ty, kteří jsou za tuto věc zodpovědni pověsit za kule do průvanu!!
Radim
20.12.2016 16:36
Ani já nemám dobré zkušenosti. Zakoupen zájezd do Tropical Islandu. Ten byl 2x odložen kvůli nenaplnění kapacity. Poté i byla uznána reklamace, poslala jsem všechny potřebné informace asistentce, která do té doby ochotně komunikovala, ale od té doby žádná odezva. Na mail nereagují. NIKDY VÍCE
Hudečková
21.12.2016 10:55
Zakoupila jsem přes slevový portál kouzelný děda pobyt v hotelu Žákova Hora v ceně přes 4700 Kč. Když jsem chtěla zájezd uskutečnit, hotel absolutně nekomunikoval, 12,10.2016 mi byla na slevovém portále Andreou Bednářovou uznána reklamace a bylo mi přislíbeno,že do 30 dnů mi budou peníze vráceny. Je to již 2,5 měsíce,peníze nemám ,reklamační oddělení nekomunikuje.Podala jsem podnět na ČOI .Kouzelný děda je ostuda všech slevových portálů a domnívám se i skupina zlodějů,kteří prosperují z důvěřivosti lidí.Bohužel, na základě těchto zkušeností bude každý zvařovat další nákup na jakémkoliv slevovém portále.KOUZELNÝ DĚDA NIKDY VÍCE !!!!!!!!!!!!!!!!
HOFMANN MILOSLAV
27.12.2016 10:57
Jsou to šmejdi a grázlové !!! V den pobytu zrušený pobyt smskou. Od září z nich tahám peníze , ale marně. Emailem slibují že zaplatí a nic. Dnes jsem narazil na tuto diskuzi a půjdu též podat trestní oznámení na PČR a podám podnět na ČOI.
Monika
28.12.2016 13:49
Tak i já jsem se nechala nachytat podvodníky,zakoupila jsem pobyt v hotelu Žákova Hora ,bohužel portál nekomunikuje ....hotel nekomunikuje.... nejspíš jsem přišla o peníze ,půjdu podat trestní oznámení na PČR ale myslím že je to k ničemu.............po této zkušenosti už si nekoupím přes slevové portály nic .
milena
29.12.2016 12:02
podejte trestní oznámení.Není to k ničemu oni to dávají společně po celé republice dohromady.Čím nás bude víc tím lépe.
Klára
02.01.2017 15:52
Take jdu podat trestni oznameni. Hajzlove.
Kim
02.01.2017 17:08
Měli jsme jet 3. září do zábavního parku, dva dny před odjezdem napsali, že se zájezd neuskuteční z důvodu nenaplneni kapacity zájezdu a nabídli termíny v říjnu. Okamžitě jsme reagovali,že tedy chceme peníze zpátky, které jsme vymahali do začátku listopadu, dokud nenapsali, že reklamace byla schválena a peníze přijdou do 30 dnů. Je 2.1.2017, telefon Kd nedostupný,na maily nereagují. Přidáváme se k podání trestního oznámení
marie
04.01.2017 14:24
vrchol hyenismu -podáno trestní oznámení pro podvod na portál-Kouzelný děda a podáno písemně na ČOI !!!!
Nereagují na uznání reklamace,neberou telefony,nevracejí peníze poškozeným klientům a dál vědomě okrádají o peníze za neexistující wellnes pobyty
Karel
05.01.2017 09:23
Chci se připojit k trestnímu oznámení nebo hromadné žalobě,
jedná se o Zámecký hotel ve Spáleném Poříčí bez wellnes, náhrada voucherem do relax. centra v Praze, kde odmítli toto akceptovat, prý
jim kouzelný děda neplatí! Takže 1990 Kč vyhozených....
Jerry
06.01.2017 08:33
Jsem stejný případ, dneska skočím na policii a podám žalobu.
Na kouzelném dědovi zakoupen voucher do saunového světa RSC Harfa (saunový svět vlastní syn Lukáš Makowski - jeho matka Alena Makowská má zase Kouzelného dědu).
Kristýna
08.01.2017 19:06
Tak jsme také mezi podvedEnými. Wellness pobyt ve Spáleném Poříčí se nekonal. Chci se zeptat, ti z vás, kteří jste podávali trestní oznámení, podávali jste jej přes právníka, nebo čistě nahlášením na PČR?
milena
10.01.2017 15:10
vezměte si komunikaci mezi kouzelným dědou a vámi a stačí jít na policii.už to dávají dohromady dle okrsků
Katka758
13.01.2017 19:56
Do teď jsem si nevěděla rady, jak s reklamací nebo získáním peněz zpět za zakoupení voucheru do saunového světa Harfa. Nereagují na maily, na Facebooku se po nich taky slehla zem.
Takže se budu muset taky obrátit na Policii.
Miska.777
18.01.2017 21:10
Taky jsem naletěla, voucher jsem dostala k narozeninám. Od srpna jsem měla rezervovaný pobyt ve Spálenem Poříčí, samozřejmě, když jsme dorazili,tak jsme zjistili, že je hotel zavřený a vystěhovany. Dnes jsem podala trestní oznámení a tímto apeluji na všechny ať to udělají také. Čím víc nás bude,tím líp.
verča
19.01.2017 20:17
Samozřejmě sem taky naletěla objednala sem 7krát výlet na čerty do rakouska a nic. Reklamaci uznali s tím že peníze vrátí do 30dní,což bylo 28.11.a dodnes samozřejmě nic. Dělají mrtvé brouky. Jdu podat trestní oznámení.
Blanka
22.01.2017 00:28
Take jsem byla okradena. Reklamace uznana ale peníze nikde. Podam na ně trestní oznámení.
Alena Sýkorová
25.01.2017 16:46
myslím, že se budu opakovat, neboť jak to tady čtu, vše již bylo napsáno. Koupila jsem 2x voucher do Osvětimy jako dárek příteli k narozeninám. Měli jsme odjet v září, pro nenaplněný autobus cesta zrušena, náhradní datum 17.11., taky opět zrušena pro nenaplnění autobusu, následně po výměně pár emailů uznána reklamace a samozřejmě též přislíbení vrácení peněz do 30 dnů. Dnes jsou to již dva měsíce a nějaký ten den, kdy už se mi ani neozývají a peníze samozřejmě také nemám. Takže ať jde celý kouzelný nebo nekouzelný dědek do háje.
Richard Volín
28.01.2017 17:35
Bohužel nula tam není. Těm, kteří se diví, že čtou negativní recenze gratuluji k tomu, že s kouzelníkem uspěli . Měli štěstí. Já jsem přišel o 2400,- kč. "Geniální romantika" (jak pro koho) se jaksi nekoná .V hotelu Žákova Hora , který provozoval synáček jednatelky "kouzelníka" Lukáš Makowski, tento dávno není.Budu podávat trestní oznámení. Takže pozor na cokoliv, co má společného s Kouzelným dědou a firmami E- Formation s.r.o. a Dobrogem s.r.o.
Zdeňka Mocňáková
06.02.2017 10:16
Bohužel mám špatnou zkušenost, zaplatila jsem kolegyni poukaz k narozeninám jako dárek, bohužel pobyt byl zrušen a na peníze marně čekám od listopadu. přidám se k hromadně žalobě. jsem vozíčkářka a peníze z okna vyhazovat nemíním a takové lumpy podporovat nemíním.
Hana Musilová
06.02.2017 19:55
Také jsme s manželem mezi podvedenými. Založila jsem na stránkách hromadnezaloby.cz novou hromadnou žalobu na společnost DOBROGEM s.r.o., která je provozovatelem slevového portálu kouzelnydeda.cz. Vyzývám tímto všechny podvedené, aby se k žalobě připojili a také, aby podali trestní oznámení na Policii ČR.
Jarka
08.02.2017 16:03
Dobrý den paní Hano.Ráda bych se připojila k hromadné žalobě,ale bohužel se mi to nepodařilo najít :-( .
Michal
10.02.2017 17:10
Přidávám se ke zkušenosti nevrácení peněz a rádi se přidáme k hromadné žalobě. Reklamaci nám potvrdili v prosinci a do dnešního dne nemáme žádnou odpověď, na maily neragují, přitom nám sami nabídli reklamaci a vrácení peněz.
Mezi slevovými portály naprosto nejkatastrofálnější a nejhorší.
Můžete mi poradit, kde najdu tu hromadnou žalobu? Děkuji.
Blanka Vávrová
11.02.2017 20:17
Podala jsem na slevový portál Kouzelný děda trestní oznámení a je nás již hodně.
Petra
17.02.2017 15:35
Také podávám trestní oznámení za zrušenou rezervaci, existuje tedy hromadná žaloba, kde ji najdu?
Jaroslav Havlíček
17.02.2017 15:47
Dobrý den,
bohužel také patřím k podvedeným společností Dobrogem s.r.o.. Je nějaká možnost se připojit k hromadné žalobě? Poradí někdo jakým způsobem? Předpokládám, že k velkému množství stížností. to již někdo řeší. Děkuji
Šárka Burkoňová
02.03.2017 13:32
Dobrý den, bohužel taky patříme k podvedeným. Náš pobyt ( Hotel Žákova Hora ) byl zrušen týden před odjezdem, reklamace uznána a na peníze čekáme už 4 měsíce. Asi se už nedočkáme nikdy. Dělá to 2 400Kč, na zemi je nenajdu. Co s nimi? Vrátily už někomu?
Lenka
07.03.2017 10:48
Nechal si poslat peníze, odkýval nám termín, ale v hotelu o nás nikdo nevěděl! Je to největší podvodník a hajzl, s kterým jsem se potkala. Podáváme trestní oznámení.
Lucie Poláková
11.03.2017 18:56
Dobrý večer, přidávám se k vaším špatným zkušenostem s Kouzelným dědou. Koupila jsem voucher do Saunového světa na Harfě a dnes mi bylo řečeno, že voucher nelze uplatnit, že došlo k podvodu. Jsem velice zklamaná za to, že to takovým lidem neustále prochází... hnus!! Pořádně je potrestat!!!!
milan
13.03.2017 18:00
Naprosto žádná komunikace z jejich strany. Poslal jsem jim už 4 emaily, ale odpověď žádná. Nemá někdo telefonní kontakt na ně !?
Martina S.
14.03.2017 14:51
PODVOD !!!
Tento portál byl jeden z mnoha podvodných.
Pavel
24.03.2017 10:02
Hromadne zaloby jiz davno neexistuji,kazdy ji musi podat za sebe svym jmenem.Hromadne jsou jen petice,zadosti apd.Trestni oznameni je za kazdeho zvlast.Takze pripojovani je nesmysl,jen cekate na neco,co neni.Podvedeny nejsem,ale nez nekde neco koupim,najdu si nejdrive recenze.Nebo nakupuji u proverenych prodejcu.
Nová zkušenost
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.