MOUNTFIELD - Recenze a zkušenosti
Celkem: 4 recenzí
Recenze a diskuze vyjadřují svobodné názory návštěvníků webu, nikoliv provozovatele webu slevajakbrno.cz
Milan
21.11.2020 13:17
Servis neopravuje, ale vyměňuje předražené náhradní díly. Při převzetí opravy stanoví technik značně nadnesenou předběžnou cenu opravy, dlouho se neděje nic a pak zavolají, že oprava je ještě třeba až o 100% dražší a dosahuje ceny téměř nového výrobku a můžete se rozhodnout, zda zaplatit neekonomickou opravu nebo si zakoupit výrobek nový, ale vždy zaplatíte vysokou částku za diagnostiku a když si neopravený výrobek vyzvednete, je vám vrácen rozebraný v bedně. Celý postup servisu budí dojem, že jim nejde o opravu, ale jde o to donutit zákazníka zakoupit si výrobek nový, případně zaplatit neekonomickou opravu, ale vždy zaplatíte nepřiměřenou částku za diagnostiku. Je zbytečné se dovolávat vedení, protože jde o programový postup celé společnosti. Opravu naceněnou servisem na 3500,--Kč, provedl soukromník za 300,--Kč.
Plusy:
Široký výběr zboží.
Široký výběr zboží.
Mínusy:
Předražený servis, nekvalifikovaný přejímací technik, který stanovuje předběžnou cenu, bombastická reklama slev, kde cena po snížení je vyšší než jinde u srovnatelných výrobků, které jsou mimochodem opravdu hodně průměrné kvality. Servis neopravuje, ale pouze vyměňuje předražené náhradní díly. Záruční lhůta je propagována 7 let, ale při reklamaci třeba i v dvouleté době servisní technik skoro vždy najde důvod reklamaci neuznat, ať už jde o nedodržení nějakých podmínek nebo jde o běžné opotřebení součástky a musíte zaplatit předraženou opravu a předražené náhradní díly, byť v záruční době. Přejímací technik předem neupozorní, že oprava je neekonomická a když pak neekonomickou opravu odmítnete, musíte zaplatit značnou částku za diagnostiku a výrobek je vrácen v rozebraném stavu.
Předražený servis, nekvalifikovaný přejímací technik, který stanovuje předběžnou cenu, bombastická reklama slev, kde cena po snížení je vyšší než jinde u srovnatelných výrobků, které jsou mimochodem opravdu hodně průměrné kvality. Servis neopravuje, ale pouze vyměňuje předražené náhradní díly. Záruční lhůta je propagována 7 let, ale při reklamaci třeba i v dvouleté době servisní technik skoro vždy najde důvod reklamaci neuznat, ať už jde o nedodržení nějakých podmínek nebo jde o běžné opotřebení součástky a musíte zaplatit předraženou opravu a předražené náhradní díly, byť v záruční době. Přejímací technik předem neupozorní, že oprava je neekonomická a když pak neekonomickou opravu odmítnete, musíte zaplatit značnou částku za diagnostiku a výrobek je vrácen v rozebraném stavu.
Petr Hájek
22.05.2021 12:25
Zakoupený bazén s filtrací se zárukou 7 let. (Záruku7 let určili sami, všude ji cpou, zvýrazňují a podbarvují, ale jen bota na zákazníky) Po pěti letech jsem dal čerpadlo na reklamaci s tím, že má vyšší hlučnost ( zřejmě ložiska) Reklamace neuznána s vyjádřením: že přes nějakou ucpávku protekla voda k elektromotoru a odnesly to ložiska. Běžné opotřebení - zamítnuto. Výrobce ložiska nedodává.. Čili, máte koupený jejich produkt a nejsou schopni po dobu jejich záruky mít náhradní díly. Totální výsměch zákazníkům! Druhý výsměch přišel od kolíka co si říká manager a cpe vám své rozumy, na vámi podanou stížnost, že vše je v naprostém pořádku se zamítnutou reklamací.. Za opravu požadovali 6300Kč!!! Teď trochu reality. Čerpadlo jsem dal do rukou člověku co se orientuje a umí. Zjistil, že nebylo rozebráno k určení závady, všechny šrouby originál zalité z výroby! Ložisko stojí 35kč kus a ve finále jej nebylo nutno měnit, stačilo pročistit a namazat. (ucpávka tam žádná není) Takto si s námi vytírají zadek odborníci z Mounfildu. Se divím, že nedělají pro světoznámé automobilky, když diagnostikují závady pohledem. To je tak, když je kozel zahradníkem, to je Mounfield..
Plusy:
žádné
žádné
Mínusy:
Čím dál horší, ani ty jejich krmiva pes žrát nechce.
Čím dál horší, ani ty jejich krmiva pes žrát nechce.
Petr Mikeš
12.09.2022 19:31
Sousedi si u nich koupili drtič na větve. Po hodině provozu porucha a konec. Já si u nich pouze jednou koupil krmivo pro psa. Předražený a pes to nežral. Nic jiného nikdy u nich nekoupím už z principu. Ty jejich pompézní slevy jsou velkej podvod a kdo to nevidí, jeho hloupost. Setkat se s jejich servisem si raději odpustím. Vyhnout se jim znamená úsporu peněz i nervů.
Plusy:
Žádné
Žádné
Mínusy:
Podvod se slevami a vyděračský přístup k zákazníkům ze strany servisu.
Podvod se slevami a vyděračský přístup k zákazníkům ze strany servisu.
Alex Novák
13.08.2024 15:58
Cenová politika je podvod. Koukal jsem na zboží, které jsem dříve kupoval bez slevy o to levněji než s jejich "50% na vše" Sekačka za 13,800,- nikdy nestála 27.600,- = to jen tak pro případ.
Pokud u nich budete něco kupovat se zárukou, tak počítejte, že vás jednodušeji vyjde si to opravit sám. AAA votom to je.
Plusy:
velký sortiment
velký sortiment
Mínusy:
Nemají odpovídající personál, který by odborně poruchy řešil. Proto si vše opravuji sám. A ceny stejné jak jinde.
Nemají odpovídající personál, který by odborně poruchy řešil. Proto si vše opravuji sám. A ceny stejné jak jinde.
Nová zkušenost
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.