Starkl - Recenze a zkušenosti
Celkem: 5 recenzí
Recenze a diskuze vyjadřují svobodné názory návštěvníků webu, nikoliv provozovatele webu slevajakbrno.cz
Radka
29.05.2020 18:05
Dobrý den, zakoupili u starkl jsme jahody sega sengana a karmen.jahody byli na jednom zahone společně, stejná půda stejná péče. Sega 45 kusů po roce nerostou .karmen jahody v pořádku. Jahody jsem u starkla reklamovala nejdříve napsali že chtějí fotky a že pak pošlou dobropis.pote napsali,Fotky jsem poslala a najednou zmena,že je to objednávka z jara a že jsou to odrozene jahody/Jahody jsou odrozene po 2-3 letech/..objednávka byla ze září A oni nam napsali jarni objednavka a měli za sebou jednu sezónu. Za těchto okolností starkl klame spotřebitele a prodává jednolete sazenice jahod,nedoporučuji u nich nakupovat
Eva
24.06.2020 17:54
letos v dubnu 2020 jsem objednala převislé muškáty,dostala jsem je v květnu,byly velice slaboučké,teď je konec června ,malinko zesílily,ale žádný náznak po květech,možná že se na podzim dočkám květů,dovoluji si to kritizovat ,protože mám kladné zkušenosti z jiného zahradnictví,v této době jsem už mívala rozkvetlý balkon,nedoporučuji v tomto zahradnictví muškáty kupovat
Plusy:
vše bylo dobře zabaleno
vše bylo dobře zabaleno
Jiří Macháček
23.10.2021 02:56
Přístup k reklamaci přímo na prodejně neúnosný.
Tento obchod minimálně na dlouho vynechám.
Kateřina
30.05.2024 15:12
Nikdy více. Ze sedmi růží použitelné tři . Čtvrtá možná přežije a tři kus suchého a plesnivého dřeva. Podána reklamace s doloženými fotkami. Aby se vyhnuli reklamaci tak vám po týdnu pošlou požadavek, abyste jim kytky nafotili znovu. Dávno letěli do popelnice s tím se asi počítalo. Bohužel až teď jsem narazila na komentáře na heurece o tom jak se pokazili.
Plusy:
velký sortiment
velký sortiment
Mínusy:
Suché a plesnivé sazenice. Mizerná komunikace. Těměř bez šance na reklamaci.
Suché a plesnivé sazenice. Mizerná komunikace. Těměř bez šance na reklamaci.
Nelea Dolhá
20.06.2024 13:32
Objednala jsem 8.05.24 2 objednávky, tu první jsem že emailu kde mi přišlo potvrzení objednávky napsala email že žádám o zrušení objednávky a uvedla číslo objednávky.prisel mi email že daná objednávka je zrušena .A dneska 20.06.24 už jsem volala co se děje s mojí objednávkou a zjistila že za misto jedné objednávky kde jsem uvedla ji číslo byli zrušené obě dvě bez mého vědomí ta druhá.A zboží už vyprodáno a slíbené poštovné zdarma taky jsem neměla.Takze super, v ti objednávce jsem měla dostat malina keř zdarma tak řekli že to nejde.Je vědět že stojí moc o zákazníky, že dělají z nich blbci.Dolhá
Mínusy:
Jen mínusy aspoň 10 kusu
Jen mínusy aspoň 10 kusu
Nová zkušenost
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.